Als ik mijn vormen op mijn kegel extrudeer, verschuiven de letters. Mijn 3D-weergave voldoet niet aan de eisen. Bedankt Salomon.
esquisse.png
Als ik mijn vormen op mijn kegel extrudeer, verschuiven de letters. Mijn 3D-weergave voldoet niet aan de eisen. Bedankt Salomon.
Het enige wat je hoeft te doen is je kegel uit te vouwen, je maakt je materiële verhogingen
en opnames
Je inscripties zijn in lijn met je schets
@+ ;-)
Hallo
Wanneer u uw materiaalverwijdering doet, controleert u dan de normale materiaalverwijdering???
Kijk naar mijn deel, je moet een configuratie doorlopen om er goed te komen. Ik ben jonger dan 2016
@ AC Cobra Waarom gaan door jams?
een simpele vouwt een schets uit, verwijdert er materiaal op en we vouwen het allemaal
of maak een schets buiten het geprojecteerde deel Deze genoemde schets maakt een normale materiaalverwijdering naar het profiel
Nou, eigenlijk had het normaal gesproken moeten werken zonder bevestiging, maar nu weet ik niet waarom, maar het werkte niet !! Ik moest een uitgevouwen toevoegen om het goed te laten werken?! Het doel was om op een ruwe kegel te werken en deze vervolgens om te zetten in plaatwerk.
@ Salomon
Plaats uw bestand om uw probleem te begrijpen
@+
Dank u voor uw antwoorden