SW2017 SP ̈3.0 Phantom Thread Probleem

Hallo

Nu ik onlangs ben overgestapt naar SW2017, zit ik met het volgende probleem:

Als ik een thread wil maken met de thread optie, na het invullen van de stop en de eindvoorwaarde als ik in specificatie -> type klik, zijn alle typen "fantoom" (zie bijgevoegde foto)

Heeft u dit probleem gehad?

Hoe kan dit worden gecorrigeerd?

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet;)

filetage_fantome.jpg

Hallo

Als je naar opties gaat - documenteigenschappen - terugloop showfilters en gearceerde draadweergaven, werkt het niet???

1 like

Hallo

anders, zoals vermeld door G. Sloubi 1  op een soortgelijk bericht --> klik met de rechtermuisknop op annotatie in de boom --> Detail --> en controleer zoals je wilt

1 like

Geen probleem met de draadweergave via annotatie.

(dat is wat ik tijdelijk deed, in afwachting van een oplossing voor mijn draadfunctie)

Waar ik naar op zoek ben, is om de draad in SW te "bewerken", zodat deze duidelijk verschijnt op de renders en meps voor de werkplaats.

Met behulp van de schroefdraadfunctie onder de boorwizard.

(Eenvoudige annotatie was de eerste keer niet genoeg, het is visueler dan notitielezers)

Met SW2016 (voor onze update) geen probleem om door de thread te gaan, de standaarden waren er en we konden deze functie gebruiken.

Sinds de update niets meer ...

1 like

Is de map in: optie/bestandslocaties/draadprofielen  correct?

Probeer anders een reparatie. Je weet maar nooit.

Doet het dat ook op een ander werkstation?

1 like

Bekijk deze tutorial, ik denk dat dat is wat je wilt doen.

https://youtu.be/2RkZNj0l1wc

Als dit niet is wat je nodig hebt, probeer dan de software te repareren, het heeft zeker ergens links verloren.

Hallo; Heb je toevallig gecontroleerd dat in "Display" "alle annotaties" waren aangevinkt???

Vriendelijke groeten

G.

Inderdaad, na het herstellen van mijn bestandslocaties, zoekt het naar het threadprofiel in SW 2016!

Alleen het pad naar verandering en onmogelijk om het te vinden, iemand om me te screenen de zijne?

Dank u allen.

Hallo

Waarom doet u geen zoekopdracht op Windows. Het zal je alle bestanden met dezelfde naam vinden en je hoeft alleen maar die van 2017 te zien en te zien waar deze naar verwijst om de link te kopiëren en in Solidworks te plaatsen.

Standaard heb ik het volgende pad:

C:\ProgramData\SolidWorks\SOLIDWORKS 2017\Thread Profielen