Probleem met de materiaalverwijderings- en extrusiefunctie

Hallo

Ik heb een probleem met de functie!

Ik kan geen materiaal in het hele schetsvlak verwijderen! alleen als ik de schets selecteer,

1 like

Hallo

Kun je het stuk op de post doen zodat we een test kunnen doen???

1 like

Het is normaal dat je niet kunt creëren

Materiaalverwijdering of extrusie

zonder een schets te hebben van verklaard en open

Dus maak of open een schetsvlak

zou het probleem moeten oplossen

@+

1 like

nn de schets is open

Deel 5-2.SLDPRT
1 like

In mijn huis werken beiden, door de schets open te hebben en vervolgens het materiaal er direct in  te verwijderen, het vervolgens te laten staan en de verwijdering te doen en de schets te selecteren...

Probeer de software te repareren door naar Configuratiescherm\Alle configuratieschermen\Programma's en functies te gaan, naar Solidworks te zoeken en er met de rechtermuisknop op te klikken, vervolgens de individuele installatie aan te passen en te repareren

2 likes

Ik denk dat je het direct wilt doen nadat je de schets hebt beperkt. Het is mogelijk door meteen op de materiaalverwijdering te klikken terwijl je nog in de schets bent, daar hoef je het niet opnieuw te selecteren 

1 like

als ik een schets maak (een enkele boor) op een hobbelige vierkante vorm, bijvoorbeeld! en meteen op de materiaalafname geklikt werkt het prima, maar als ik een schets maak met twee gaten! het is de tweede die is geselecteerd (aangezien het de tweede vorm in dezelfde schets is) en wanneer ik het materiaal verwijder, doet alleen het 2e gat de functie ...

Laat ons je schets zien

een schets die wordt geselecteerd als je 10 gaten hebt

en dat de genoemde eigenschappen van deze piercings goed geselecteerd zijn

U zult net zoveel verwijderingen van matire doen als u een gesloten perimeter heeft

@+