we hebben verschillende formaten basiskaarten, van A4 tot A0, horizontaal en verticaal...
In elk formaat een titelblok met bindingen aan de eigenschappen van het bestand. Ex; de grond of het referentienummer, enz.
Mijn probleem is dit,
wanneer ik rechtstreeks of A2 een tekening op een A3-formaat maak, worden al mijn kenmerken van mijn onderdeel met betrekking tot de bestandseigenschappen weergegeven, geen probleem.
Het probleem doet zich voor wanneer ik de achtergrond van de opnamen wil wijzigen... De eigenschappen van onderdelen volgen meer... Ik ga bijvoorbeeld van een A3 naar een A2, er wordt zelfs na de update geen rine meer weergegeven op de A2, terwijl als ik mijn MEP direct op de A2 doe het werkt, heeft iemand een idee?
Probeer anders je drwot-achtergrondplannen op te slaan in slddrt en als je dan een MEP wilt vervangen, moet je deze vervangen door een slddrt en daar zou het moeten werken...
Wanneer u een tekening maakt, is er een tekensjabloon nodig en wanneer u een basiskaart vervangt, is er een basiskaart nodig, zie in de tooloptie, bestandslocatie, er zijn 2 mappen, basiskaart- en documentsjablonen met 2 extensies, dus neem de documentsjabloon (.drwdot) die werkt en u slaat deze op in het gewenste formaat in basiskaart (.slddrt) en U reproduceert voor elk formaat.
Vergeet niet een back-up te maken voordat u een bestand overschrijft!