Typeprobleem in de Smatproperties

Hallo

Wij zijn 6 Solidworks- en myCADtools-gebruikers op 6 verschillende pc's en een van ons heeft een klein probleem.
Wanneer hij de Smartproperties start en iets in een vrij veld schrijft met zijn toetsenbord, verschijnt de tekst in slow motion en hetzelfde wanneer hij verwijdert. Dit gebeurt alleen in de Smart !! Niet in Word, niet in de rest van solidworks (Let op).
Ik heb de MyCAD verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en niets hielp. Ik heb de opties gekopieerd van een ander soortgelijk bericht.

Als iemand een idee heeft, dank ik je bij voorbaat, want ik blijf hier.

Thomas BOUIS

Hallo @be_102

Ik heb wat onderzoek gedaan en het kan al dan niet een probleem zijn in termen van het vertrouwen van de prestatie-opties of de grafische instellingen.

Probeer deze paar experimenten om te zien wat er gebeurt (nog steeds zonder enige garantie van mijn kant dat het zal werken).

• Schakel Vensterinhoud weergeven tijdens verplaatsing uit in Windows-instellingen
  • Verminder het aantal kleuren of de schermresolutie in Windows-instellingen.
  • Schakel het emuleren van OpenGL-functies uit in de Solidworks-systeemopties.
  • Plaats het logbestand op uw lokale harde schijf om te voorkomen dat het via het netwerk wordt overgedragen
  • Selecteer Instellingen voor complexe assemblages en pas het detailniveau aan om de weergave te optimaliseren voor complexe assemblages.
  • Schrijf een voorwaardelijke eigenschap in de Smartproperties met deze syntaxis: iff ($Traitements=Ja|Ontvetten/strippen|Wassen/spoelen)

Veel succes en fijne feestdagen.