Hallo
Bedankt voor het antwoord, maar dat is het helaas niet.
Het is SOLIDWIORKS dat standaard is gedefinieerd.
Hallo
Bedankt voor het antwoord, maar dat is het helaas niet.
Het is SOLIDWIORKS dat standaard is gedefinieerd.
Hallo
Misschien probleem met muisinstellingen in Windows
Ik weet niet precies waar het is opgesteld, geen pc onder de elleboog ;0)
Ik zou gaan verkennen, tool tab -> bestandsopties -> bestandstype -> solidworks extensie->dan Geavanceerd -> de actie "Afdrukken" standaard verwijderen .
Cdlt
Hallo
Helaas is er geen tabblad "bestandsopties" op Windows 7, dus het is niet mogelijk om deze oplossing te proberen.
Ik heb geen specifiek idee, maar ter verduidelijking is het zo :
- je dubbelklikt op het bestand
- ZW opent
- SW begint met printen
Wat gebeurt er daarna? SW blijft open / SW sluit / overig?
Hallo
Ja, of Solidworks nu is geopend of niet, de dubbelklik opent het bestand, eenmaal geopend, start de afdruk automatisch en dan is de bewerking normaal.
Heb je macro's die worden gestart wanneer je een bestand opent?
Nee, geen macro's die automatisch starten.
Het fenomeen houdt verband met de migratie naar de nieuwe versie.
Hallo
En als je Solidworks Launcher als standaard zet zoals d.roger voorstelde en niet alleen Solidworks, want het lijkt mij dat dit degene is die je standaard nodig hebt.
Ik ga het opnieuw proberen.
Probleem blijkbaar opgelost:
Configuratiescherm\Alle Configuratieschermen\Standaardprogramma's\Koppelingen instellen -> het standaardprogramma voor elke SLW-gerelateerde extensie wijzigen.
Goedenavond @tous
Hier ontdek ik op een klinkende manier een nieuwe functie van solidworks , namelijk de "retain"-functie: je zult merken dat deze werkt onder SW 2020, een andere nieuwe functie die niet voorkomt in de versiebeschrijving.
Ik zou in de verleiding komen om te zeggen dat om de punten van het juiste antwoord te krijgen, je het gewoon opnieuw moet proberen. Al degenen die probeerden te antwoorden, probeerden hun geluk zo veel en meer
Groeten ;-) ;-)
Hier is een komiek, jammer dat het niet grappig is...
EDIT: annuleren
Nou, je egoproblemen, dat zie je met een psychiater, je opmerkingen zonder interesse, het kan me niet schelen.
Het is gek om haar altijd terug te moeten brengen.....
Zeker, de debatten zijn intens over Lynkoa! Dat is wat er gebeurt tussen enthousiastelingen... Ik hoop echter dat je erin geslaagd bent om een gemeenschappelijke basis te vinden. !
Fijne avond!
Coralie
Hallo @frederic.scheepers,
Je ego-boodschap is niet erg eerlijk! Wat @Zozo_mp bedoeld, is dat de aanduiding van het beste antwoord dat u hebt gevalideerd niet veel nut heeft voor gebruikers die hetzelfde probleem kunnen tegenkomen.
Dit forum is ontworpen om de CAD-gebruikersgemeenschap te helpen. Door een vraag af te sluiten met het juiste antwoord, krijgt u direct toegang tot de oplossing die door alle leden van de gemeenschap wordt voorgesteld. Als mensen de tijd nemen om antwoorden te geven, is dat alleen om te helpen. Ik denk dat dit forum zijn waarde heeft bewezen en dat veel vragen zijn opgelost. De uitwisselingen zijn en moeten hartelijk blijven!
Oprecht
Het is waanzinnig hoeveel docenten er hier zijn!
En het komt niet bij je op dat er een bug of een validatiefout zou kunnen zijn geweest?
Het is gemakkelijk om slim te zijn, behalve dat niet iedereen alle tijd heeft om op de forums rond te hangen, sommigen moeten werken.
Het was genoeg om het simpel te zeggen, @Zozo_mp's bijna minachtende woorden laten alleen maar zien dat hij graag slim is, maar ik gaf hem de punten omdat het zo belangrijk voor hem lijkt te zijn!
Laten we het erop houden dat je helaas niet de eerste bent die het ons aandoet.
En je nieuwe "beste antwoord" verbetert het beeld dat je van jezelf geeft niet.
Door een "echt" correct antwoord te kiezen, kunt u de tijd beperken die u op een forum moet doorbrengen om het te vinden...
Hallo, ik heb hetzelfde probleem, maar op Windows 10 en solidworks 2021 en helaas kan ik de oplossing niet vinden. Ik probeer te doen zoals aangegeven ( Configuratiescherm \ Alle Configuratieschermen \ Standaardprogramma's \ Koppelingen instellen -> verander het standaardprogramma voor elke SLW-gerelateerde extensies. ) maar op Windows 10 werkt het niet hetzelfde.
Heeft u dit probleem ook gehad?
Klik met de rechtermuisknop op een assembly-eigenschap en kijk of het schermvoorbeeld u Solidworks Launcher geeft zoals hier (hetzelfde geldt dan voor onderdeel en MEP)
Anders bewerken, Solidworks Launcher.