Problem ekstremalnego spowolnienia w widoku w sekcji

Witam

Jestem uczniem szkoły średniej i muszę użyć Solidworks 2019 Student Edition do projektu w klasie, musimy zrobić mostek roweru i jego kierownicę. Montaż naprawdę nie jest ciężki i jest naprawdę bardzo prosty.

W pracy domowej muszę zrobić przekrój poprzeczny, więc naciskam narzędzie "widok przekroju" mojego oprogramowania i widok jest wykonany, ale nie można przesunąć przekroju, solidworks jest całkowicie przeciążony. Nie sądzę, żeby to był problem pochodzący z mojego komputera (lenovo thinkpad, i5 3320M 2,60 GHz, grafika intel HD 4000, 8 GB pamięci RAM i korzystam z systemu Windows 10 home).

Czy masz jakieś pomysły, skąd może pochodzić problem?

Wiem, że jeszcze tydzień temu widok przekrojowy działał idealnie, więc to naprawdę dziwne.

Dziękuję za pomoc! Mam nadzieję, że będę mógł ponownie użyć SolidWorks poprawnie :)

pb_coupe.png
1 polubienie

Witam

Już teraz solidworks działa bardzo źle lub nie na w10, ponadto wersja studencka jest naprawdę bardzo ograniczona, ... Nie jestem profesjonalistą komputerowym, ale tak jest w moim przypadku z wersjami studenckimi.

Pozdrowienia.

1 polubienie

Dziękujemy za szybką odpowiedź!

Czy w takim przypadku powinieneś rozważyć przejście na Windows 8 lub 7?

Witam

Wydaje mi się, że nie ma ograniczeń co do wersji studenckich, ale nie jestem pewien.

"lenovo thinkpad, i5 3320M 2,60 GHz, grafika Intel HD 4000, 8 GB pamięci RAM i korzystam z systemu Windows 10 home" : wydaje mi się bardzo (bardzo) lekkie uruchamianie Solidworks, zmieniłbym komputer ... zobacz TUTAJ , aby zapoznać się z minimalnymi wymaganiami systemowymi.

Pozdrowienia

5 polubień

witaj D.roger,  dziękuję za odpowiedź.

Oto część, którą musimy wykonać, problem polega na tym, że tydzień temu zrobiłem przekrój tej samej części i zadziałało idealnie.