Hallo.
Ik werk al enkele jaren samen met Solidworks en onlangs is mijn bedrijf gesloten.
Toen ik wegging, gaf ze me de licentie voor deze software, maar het is een serverlicentie. Ik kan het thuis niet installeren. Hoe verder te gaan, alstublieft.
Hallo.
Ik werk al enkele jaren samen met Solidworks en onlangs is mijn bedrijf gesloten.
Toen ik wegging, gaf ze me de licentie voor deze software, maar het is een serverlicentie. Ik kan het thuis niet installeren. Hoe verder te gaan, alstublieft.
Hallo
Om deze serverlicentie te gebruiken heb je een server nodig of ga je naar een reseller zodat deze overstapt op een normale licentie die volgens mij betaald zal worden. Hier is een korte video over hoe u een server op uw pc kunt maken.
Daarna hoef je alleen nog maar je zwevende licentie op deze server te installeren...
Zie deze link
http://www.solidworks.fr/sw/support/software-licensing-registration.htm
@+
Sorry dat ik advocaat van de duivel ga spelen:
Maar het toewijzen van een solidworks-licentie is verboden en illegaal. Licenties zijn nominatief.
Uittreksel uit de licentieovereenkomst die u ondertekent wanneer u een licentie aanschaft:
"1.A. Licentie verlenen. DS SOLIDWORKS verleent u een niet-exclusief, niet-overdraagbaar recht om de Software en de gedrukte en/of elektronische gebruikersdocumentatie (de "Documentatie") die bij de Software wordt geleverd, te gebruiken in overeenstemming met deze Overeenkomst. "
Dus ja, als je wilt, kun je het thuis installeren, aan de andere kant moet je de risico's kennen... En op dit moment zijn ze op jacht naar piratenlicenties! En in termen van discretie is het niet aan te raden om het hier luid en duidelijk te komen schreeuwen!
Ik ben de eerste om te zeggen dat onze licenties te duur zijn! Aan de andere kant, uit respect voor al deze kleine bedrijven of zelfstandigen die moeite hebben om een officiële licentie te kopen, keur ik degenen die het systeem misbruiken niet goed...
Dat is gewoon mijn mening!