Probleem met gesoldeerde onderdelenlijst

Hallo

Je hebt me veel geholpen bij de vorige post, ik ga je weer bellen.
Ik zit op een hoekframe gemaakt in gelaste constructie, tot nu toe gaat het goed, ik heb gaten in deze hoeken gemaakt en ik realiseer me nu als ik mijn tekening maak dat ik in de tabel " lijst met gelaste onderdelen" niet het type profiel heb dat wordt gebruikt (hoek 50×50×5).
In het 3D-model is dit wat er is en in termen van de creatie van mijn gelaste structuur
image

En daarna deed ik de piercings zoals gewoonlijk, met behulp van de functie " piercing assistance"

Heb je dat ooit gezien? Kunt u mij helpen?
Bij voorbaat dank.

Dit is het normale gedrag, de naam van het lichaam neemt de naam aan van de laatste functie die op dat veld is uitgevoerd. Maak een MEP en voeg de lijst met gelaste onderdelen toe en je zult zien dat je in de beschrijving een hoek van 50x50 hebt.
Hier met instelfunctie:
image

1 like

Hallo sbadenis, kun je het me alsjeblieft uitleggen?
Wat is een ME?
om je te lezen.

Ik bedoelde een Europarlementariër (Putting In Plan).
Ik heb net de term in de vorige post gecorrigeerd

Dat is precies wat ik deed en het corrigeert de PB niet, in plaats van te schrijven " hoek 50×50×5 " schrijft het " lijst van gelaste onderdelen".
Ik heb waarschijnlijk niet iets " schoon " gemaakt. In het modelleren klikte ik met de rechtermuisknop op wat nu " 50×50×5<1> hoek wordt genoemd, voegde het beschrijvingsveld toe in het vak dat opende en veranderde handmatig de waarde, waardoor de naam van de lijst met gelaste onderdelen veranderde.

Hier is mijn nomenclatuur over de Europarlementariër:

Hallo
Om in plaats van " Article-list-of-parts-souéesX " de naam van het gebruikte profiel te hebben, moet deze naam worden geregistreerd op het moment van het aanmaken van het genoemde profiel:

In het vak " Beschrijving " van het venster " opslaan als " bij het opslaan van het profiel (*.sldlfp).

Zo werkt het bij ons...

Dit is dezelfde term die u in uw MEP zult vinden als u een gelaste onderdelenlijsttabel invoegt.

Om aan uw kant te worden getest, want ik sta niet aan de oorsprong van de documentmodellen die in ons bedrijf worden gebruikt...

1 like

voor dit model (van de anderen)
Ik heb geen lengte- of hoekinstellingen, ik heb alleen handmatig de beschrijving toegevoegd, maar de rest kan ik niet doen...

Hallo

U kunt de stuklijst gebruiken bij het tekenen, klik op een kolom toevoegen en kies uw eigenschap.
Vriendelijke groeten.
Spectrum