Lichtprobleem in de wachtrij Visualiseren

Op Visualize wordt soms geen rekening gehouden met de lichten als ik afbeeldingen in de wachtrij gooi, ik ben gedwongen ze live opnieuw op te starten (niet door de wachtrij te gaan) om ze er correct uit te laten komen. Enig idee om dit probleem op te lossen?

Goedenavond

Fysieke lichten: Wanneer u een SOLIDWORKS-model importeert en ervoor kiest om de lichten te importeren, worden alle richtings-, punt- en spotlichten die in het SOLIDWORKS-model zijn opgeslagen, geïmporteerd als SOLIDWORKS Visualiseerlichten op het tabblad Scènes. Alle aspecten van de SOLIDWORKS-lampen blijven behouden wanneer ze worden omgezet naar SOLIDWORKS Visualize.

MAAR!!!!

Alle geïmporteerde lampen zijn standaard uitgeschakeld wanneer ze worden geïmporteerd, zelfs als ze waren ingeschakeld in SOLIDWORKS en/of PhotoView 360 toen het model werd opgeslagen.  (zie het tabblad Scènes.)
(Bronnen: Solidworks)

Vriendelijke groeten

Heel erg bedankt voor je antwoord, je hoeft alleen maar te weten dat al mijn lichten in Visualize zijn gemaakt en goed zijn geactiveerd. Ik kan niet begrijpen waarom ze alleen in de directe berekening in aanmerking worden genomen en niet in de wachtrij.

Hallo

Kijk of er geen vertragingsverhaal is of iets dergelijks. Het soort spul dat na zo'n tijd deactiveert.

Maak je een video of afbeeldingen los van elkaar?

Vriendelijke groeten

PS: Als je hebt gevisualiseerd betekent dit dat je in Onderhoud bent en dat je toegang hebt tot de hotline.

Je moet een ticket openen, want op het forum zijn er heel erg weinig collega's die Visualize hebben (persoonlijk heb ik er geen toegang meer toe)

Hallo en bedankt voor je antwoord. Natuurlijk heb ik een ticket geopend, ik wacht tot iemand me belt.

1 like