Probleem met het tekenen van een plaatwerkonderdeel onder SW

Hoi allemaal

Ik heb een klein probleem met de lay-out van een stuk plaatwerk. Meestal, als ik mijn uitgevouwen deel in de uitgevouwen tekening zet, blijft het goed uitgevouwen, zelfs als we weer aan de 3D werken.

Momenteel, zodra ik mijn 3D aanraak, gaat mijn onderdeel terug naar de gevouwen staat.

Wat te doen?

Dank u allen.

Ik heb de oplossing gevonden door te kijken naar de vraag die later via de volgende link werd gesteld:

http://www.lynkoa.com/forum/3d/mise-en-plan-d-une-piece-pliee-solidworks

Bart had de vraag beantwoord. Dus bedankt Bart.

Fijne dag

2 likes

Sorry dat het 2 keer is geweest dat ik een vraag heb gesteld en ik heb hem meteen beantwoord. Ik beloof dat ik de volgende keer goed zal kijken voordat ik mijn vraag stel.

Fijne dag.

3 likes

Ik heb dit probleem van tijd tot tijd, persoonlijk als het dit bij mij doet, verwijder ik de "flatpentern" -configuraties (om dit te doen moet je eerst de tekening stoppen ) 

dan doe ik een uitgevouwen toestand, soms werkt het... anders maak ik het onderdeel of de functie opnieuw... (Ik ben aan het sleutelen met wat^^)

1 like

Hallo

Het overkomt mij ook wel eens. Kijk in je configuraties. Misschien werk je in het uitgevouwen of stuur me anders het onderdeel en de tekening.

1 like