Tekening probleem

Hallo @ allemaal,

Als ik een detailweergave maak op SW2013, wordt mijn zicht afgesneden (zie bijgevoegd bestand)... Maar het is alleen een probleem van weergave op het scherm, in print komt het goed uit.

Kan iemand mij helpen?

Ik heb opnieuw geprobeerd om deze te verwijderen en een nieuwe te maken... Zelfde resultaten!!

Cdt

Eric

pb_sw.jpg

Heeft u een andere werkplek uitgerust met SW om te testen? om het probleem al dan niet te reproduceren.

Als het een weergaveprobleem is, laat u dan controleren of de stuurprogramma's van uw grafische kaart up-to-date zijn .

http://www.solidworks.fr/sw/support/videocardtesting.html

4 likes

Hallo

Doet het het over meerdere opnamen?

Als dit niet het geval is, kunt u op één manier het stuurprogramma van de grafische kaart bijwerken.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hetzelfde als de vorige antwoorden

zie de driver gecertificeerde Solidworks-kaart dus pro grafische kaart OPEN GL

@+ ;_)

1 like

De chauffeurs zijn up-to-date...

Nee jmsavoyat, het doet het op deze, en degene die ik gekopieerd van deze...

Heeft u geprobeerd uw sjabloon op te laden om de basis van uw Europarlementariër opnieuw in te stellen???

1 like

Basiskaart herladen...... altijd hetzelfde probleem!!

Als u een nieuwe detailweergave maakt, maar op een andere plaats, of de bestaande detailcirkel verplaatst, blijft het probleem bestaan.

Als ik mijn weergave beweeg, lijkt het "normaal", en zodra ik in het beste geval inzoom, begint het opnieuw.

Ja het is hetzelfde, tenzij mijn detail op de "bovenliggende schaal" blijft, zodra ik het verander in ech 2:1, komt het probleem terug.

Hallo

Heb je geprobeerd te spelen met de weergavestatus van de detailweergave?

http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_DVE_DETAIL_CIRCLE.htm?id=80fb5a44d1d1412bbabb666c759dc16d#Pg0

1 like

Hallo

Net als Tomalan lijkt het mij dat de weergave van het type "Gearceerd" is. Ik denk ook aan de weergave-instellingen van de bovenliggende weergave of de detailweergave.

Anders zie ik het niet.

Vriendelijke groeten

2 likes

Hallo

Inderdaad, als ik de weergavestijl verander, werkt het!! Maar pkoi in gearceerde stijl is de weergave niet correct gedaan?