Tekening probleem

Hallo

Onlangs heb ik een probleem met de snit en de details.

Dat deed het me niet eerder. Ik pas een snijlijn of schets toe op een weergave om er een snede of een detail van te maken.

Maar als ik de snijlijn of de snede verwijder, verwijdert het detail of de detailschets niet wat met mij te maken heeft.

Voorheen verwijderde ik een sectie en de sectieregel verdween onmiddellijk , hetzelfde geldt voor een detailweergave, de schets die eraan gekoppeld was, verdween ook uit de weergave.

Maar nu niet meer, ik ben genoodzaakt om alles handmatig te verwijderen... Valt er nog iets af te vinken?

Ik kijk uit naar uw antwoorden.

Vriendelijke groeten.

En ik merkte net nog een bug op .... We zijn in Europees formaat op de tekeningen tot nu toe...

Ik teken een snijlijn op een bovenaanzicht, ik vink "automatische omkering" aan om op basis van de positie van mijn muis te beslissen waar mijn weergave zal worden geplaatst en zo de pijlen van mijn snijlijn in de juiste richting te oriënteren... Welnee.

het keert de Amerikaanse en de Europese o om ... Het ruikt naar het einde van de wereld :) Heeft iemand een idee?

Ik ga opnieuw opstarten, je zult me vertellen om te zien ...

Hallo

Heb je SolidWorks sindsdien geüpdatet?

Welke versie van SolidWOrks? Is het KB-probleem al opgelost?

Is de functie opnieuw opgestart?

Bovendien, misschien zal het je verlichten,

Ik merkte dat in mijn 3D-assemblage toen ik in bovenaanzicht ... nou ik zie een dak ... normaal.

en de onderkant als ik het in het onderaanzicht zet... Alles is tot nu toe normaal.

maar in MEP, als ik mijn assemblage goed invoeg, heb ik het tegenovergestelde ..

Normale dokter...?

Ja @.PL we zijn In 2014 SP5 op dit bericht, het KB probleem al een tijdje geleden.

Ik heb mijn config of SW-update lange tijd niet gewijzigd. Dit doet het me pas sinds het begin van de week.

Hallo

Draai je scherm om, je projecties zullen goed zijn!!

Oké, ik ga uit..........

1 like

Ik merkte hetzelfde, de cirkel van detailweergaven wordt niet meer verwijderd wanneer ik een detailweergave verwijder.

Ik gebruik Solidworks 2016 SP2.0

Fred

Bijgevoegde bestanden

a.jpg

En nee, @tictic het zal altijd hetzelfde blijven...:)

Zit je in Europese projectie in de opties van je blad?

Sorry voor de reactietijd, ik had de vraag niet gesloten omdat deze niet is gecorrigeerd, en ja, @.PL ik ben in het Europees ...

In feite is dit normaal gedrag!

Als je de omgekeerde snede wilt, moet je de snede omkeren en de weergave niet verplaatsen!

Zoals je kunt zien in je "a.jpg" -afbeelding, gaan de AA-pijlen naar boven, dus als je je weergave bovenaan plaatst, is het goed!

Zie de hulp om de snijrichting om te keren:

• Als u de richting van de snede wilt wijzigen die door de pijlen wordt aangegeven, dubbelklikt u ergens langs de snijlijn of selecteert u de lijn en selecteert u Omgekeerde richting in de doorsnedeweergave PropertyManager .

http://help.solidworks.com/2014/french/SolidWorks/sldworks/HIDD_DVE_SECTION_PROP.htm

1 like

Hallo

Zou je een stuk met zijn tekening dat een probleem heeft op het station kunnen zetten, zodat we kunnen zien???

Ik dacht net aan iets, heb je het vakje voor omgekeerde automatische controle aangevinkt???

1 like

Ja Manu, alles wordt "omgekeerd automatisch" gecontroleerd.

Maar het doet het niet op alle niveaus met mij... Alsof er plannen waren (ook al waren ze in het Europees) die de Amerikaanse herinneringen in het achterhoofd hielden.

Kun je ons een muntstuk geven met een plan voor mij om een kijkje te nemen???

Ik eindigde met het repareren van SW en alles werd weer normaal ...