Onlangs heb ik een probleem met de snit en de details.
Dat deed het me niet eerder. Ik pas een snijlijn of schets toe op een weergave om er een snede of een detail van te maken.
Maar als ik de snijlijn of de snede verwijder, verwijdert het detail of de detailschets niet wat met mij te maken heeft.
Voorheen verwijderde ik een sectie en de sectieregel verdween onmiddellijk , hetzelfde geldt voor een detailweergave, de schets die eraan gekoppeld was, verdween ook uit de weergave.
Maar nu niet meer, ik ben genoodzaakt om alles handmatig te verwijderen... Valt er nog iets af te vinken?
En ik merkte net nog een bug op .... We zijn in Europees formaat op de tekeningen tot nu toe...
Ik teken een snijlijn op een bovenaanzicht, ik vink "automatische omkering" aan om op basis van de positie van mijn muis te beslissen waar mijn weergave zal worden geplaatst en zo de pijlen van mijn snijlijn in de juiste richting te oriënteren... Welnee.
het keert de Amerikaanse en de Europese o om ... Het ruikt naar het einde van de wereld :) Heeft iemand een idee?
Ik ga opnieuw opstarten, je zult me vertellen om te zien ...
Als je de omgekeerde snede wilt, moet je de snede omkeren en de weergave niet verplaatsen!
Zoals je kunt zien in je "a.jpg" -afbeelding, gaan de AA-pijlen naar boven, dus als je je weergave bovenaan plaatst, is het goed!
Zie de hulp om de snijrichting om te keren:
Als u de richting van de snede wilt wijzigen die door de pijlen wordt aangegeven, dubbelklikt u ergens langs de snijlijn of selecteert u de lijn en selecteert u Omgekeerde richting in de doorsnedeweergave PropertyManager .
Ja Manu, alles wordt "omgekeerd automatisch" gecontroleerd.
Maar het doet het niet op alle niveaus met mij... Alsof er plannen waren (ook al waren ze in het Europees) die de Amerikaanse herinneringen in het achterhoofd hielden.