Probleem met onstabiel model

Hallo

Ik heb een mechanisch gelaste structuur gemaakt en deze vastgeschroefd, en ik zou graag een kracht op deze structuur willen uitoefenen, maar als ik een simulatie doe, vertelt SW me dat de medele, wat aangeeft dat een onderdeel niet vast zit. Hoe dit of deze onderdelen te vinden.

Bedankt voor je hulp

balcon_en_tube.sldprt

Hallo

Enkele opmerkingen, om deze berekening te maken;

- Straal- en volumegaas

- Sluit de bouten uit en maak een boutconnector (trouwens, je hebt de connector gemaakt maar de bouten behouden????)

@+

Re

Pardon, er zijn niet zoveel fysieke bouten voor mij....

@+

Hallo Coyote,

bedankt voor de info

Ik zal proberen

Re

Wat doen U-vormige platen met bouten? Bevinden ze zich in de "leegte"?

Waarom sluit je ze niet ook uit en maak je daarom een eenvoudige berekening zie bijgevoegd bestand.

@+

balcon_en_tube.sldprt

@Coyotte

U zult mij in staat zijn om mij te begeleiden in deze simulatie, zodat ik de mechanica van de simulatie onder SW begrijp

Bij voorbaat dank

Bedankt

U-vormige platen zijn er om de buizen te ondersteunen

Ze zijn aan elke kant op de kraagstenen gelast

Voor de U's op de buizen worden ze op de grote buizen gelast om de dwarsbalken te ondersteunen

Pkoi soldeer de buizen niet rechtstreeks, ik begrijp niet wat de extra U's je brengen.

Hoe dan ook, vanuit het oogpunt van berekening denk ik dat er weinig verschil zal zijn als we ze schrappen.

@+

Andere opmerkingen trouwens, het heeft geen zin om een offset te maken op je schetsen die je gelaste macano-balk ondersteunen, het is mogelijk om de staven direct met speling te plaatsen of je hoeft alleen maar de functie Aanpassen/Verlengen te gebruiken om het achteraf te doen.

@+

Hier is een voorbeeld van hoe ik een gelast mecno kan maken als het je helpt.

mecanosoude_exemple.sldprt

Bedankt voor je hulp

Als ik niet last, is dat omdat we het moeten demonteren, om het te vervoeren en ter plaatse te kunnen monteren, omdat we niet veel ruimte^ hebben om bij de klant te werken

Hallo

Over ruimte gesproken, je hebt er wat tussen je U (gelast op de consoles) en de plaat (wandmontage) geperst voor de doorgang van een bout of ander !?  

Succes.

Hallo tekening6

Ja, er moet genoeg ruimte zijn voor de moer

Hallo

Anders, om losse onderdelen te vinden, kan een modale analyse vaak erg nuttig zijn. Niet-verbonden delen hebben over het algemeen vrij zwakke eigenmodes. Door het vervormde te visualiseren, is het vrij eenvoudig.