tot nu toe heb ik de functie van de deelfamilie zonder problemen gebruikt, maar sinds vandaag, wanneer ik de deelfamilie bewerk, kan ik waarden invoeren, maar zodra ik eruit wil komen, kan ik niets anders doen dan Ctrl+Alt+Delete.
Ik merkte vanmorgen dat een deel de functie van de deelfamilie had verloren, d.w.z. ik had nog steeds de oude configuraties, maar ik kon het niet meer bewerken omdat het was verdwenen.
Ik heb een test gedaan met een nieuw onderdeel en een inzetstuk voor de onderdelenfamilie, maar ik krijg hetzelfde resultaat.
Voor solidworks niet naar mijn weten en voor excel moeilijk te zeggen daarnaast heb ik net gemerkt dat excel in automatische download en installatie is en ik ben geen fan van automatische installatie.
Zou er in het geval van een update een procedure zijn om deze weer te laten werken?
U zou de versie van de programma's moeten controleren en noteren, proberen te herstellen met de internetverbinding uitgeschakeld, zodat u vervolgens Excel kunt openen en automatische updates kunt uitschakelen, en controleren of de versienummers zijn gewijzigd. Probeer dan de verandering van het deel van de familie opnieuw.
Let ook op de versie van de Office Suite, dit soort problemen waren we tegengekomen onder de 64-bit Office versie.
een downgrade onder Office in 32 bits + solidworks installatie reparatie loste onze problemen (grotendeels) op.
Houd er rekening mee dat het mogelijk is om kantoorupdates te beperken tot "Versie-1" (maandelijks/driemaandelijks, enz.), Neem contact op met uw IT-afdeling.
Op dat moment had ik voor mij moeten specificeren "[...] markeer het onderwerp als opgelost door het bericht te controleren dat de oplossing voor het probleem bevat". Bedankt.