Ondanks de weinige onderwerpen op dit forum met betrekking tot de problemen van bubbels en nomenclaturen, heb ik het antwoord op mijn vraag niet gevonden. Laat het me uitleggen, ik heb een plan van een vrij grote assemblage (ongeveer 100 onderdelen), bestaande uit zowel eenvoudige onderdelen als assemblages. In de tekening van deze assemblage geeft de nomenclatuur identieke artikelnummers voor verschillende onderdelen!
Ik kan dit probleem niet oplossen, ik heb gecontroleerd of al mijn weergaven aan de nomenclatuur1 zijn gekoppeld, maar het lost niets op. Uiteindelijk is een mogelijke oplossing om alleen over te schakelen naar een nomenclatuur op het eerste niveau, maar ik verlies te veel informatie. Ik gebruik momenteel een lijst met tabbladen met gedetailleerde nummering.
Hallo, gebruik je onderdelen met configuraties omdat je in dit geval moet oppassen dat je de optie om alle configuraties van hetzelfde onderdeel met hetzelfde artikelnummer te groeperen niet aanvinkt.
U gaat dus naar elke weergave, klikt met de rechtermuisknop en vervolgens op eigendom. Onderaan de pagina heeft u " de tekst van de ballon koppelen aan de opgegeven tabel" aanvinken, het vakje in het drop-down menu geeft de naam van uw nomenclatuur aan.