Na veel onderzoek was het onmogelijk om het gewenste resultaat te verkrijgen.
Ik moet een badkuipachtige bak maken, niets ergs, behalve dat het oppervlak dat als rand dient, over de hele omtrek 15° moet hellen, de bodem heeft een inkeping die zou moeten helpen bij het positioneren.
Ik denk dat ik alles heb geprobeerd, het probleem is dat de inkeping aan de onderkant de oorspronkelijke vorm niet behoudt en de "bak" hoger is in de hoeken, het lijkt erop dat ik profielen in de hoeken moet maken om dit probleem te verhelpen, maar dat voorkomt niet dat het overal vast komt te zitten.
Ik weet niet zeker of ik je bezorgdheid 100% begreep
Ik voeg een bestand en twee screenshots toe, het enige verschil tussen mijn bestand en dat van jou is dat ik een grensvlak heb gebruikt in plaats van een leesoppervlak.
Aan de linkerkant mijnbestand, aan de rechterkant het jouwe:
Houd me op de hoogte en voeg eventueel een printscreen toe van waar je je zorgen over maakt en wat je wilt bereiken.
Ik was in staat om mijn probleem heel erg vroeg vanmorgen op te lossen, het irriteerde me een beetje om de walkthrough niet te vinden, en aangezien ik, sorry, meer Bretons dan Frans ben, ben ik bekrompen.
Dus ik nam eigenlijk mijn twee schetsen die het midden en de rechthoek voorstellen, met de functie Geëxtrudeerd oppervlak, daarna gebruikte ik Gevuld oppervlak en ten slotte Dikker.
Voor de "afwerking, verwijdering van materiaal en filet om volledig bevredigend te verkrijgen, zoals weergegeven in de volgende screenshots.
En hier is de methode die wordt gebruikt voor degenen die mogelijk geïnteresseerd zijn, voor de anderen voeg ik het bestand toe.
AC COBRA: Ja, het is heel goed mogelijk, maar het leek me zwaarder, integendeel. En om eerlijk te zijn, zag ik in het begin niet echt hoe ik het moest doen.
Ik heb nog steeds een beetje moeite met de verhalen van plannen.