Hallo
Momenteel slaan we al onze tekeningen op in PDF voor gegevensoverdracht, maar op sommige zou ik een isometrische kleurweergave moeten toevoegen om een verfvel te maken.
Het probleem is dat de tekening op het PDF-formaat van 1 tot 24 megabyte gaat
Is er een manier om de kwaliteit van de kleurenweergave te comprimeren of te verslechteren om het gewicht van de PDF in de uitvoer te beperken?
Na verschillende tests blijkt dat het inderdaad het feit is dat er kleur op de weergave wordt gezet dat de bestandsgrootte doet exploderen.
Bedankt
Hallo
Na het testen van 3 Pdf's, één zonder ISO-weergave (75kB), één met een verborgen lijn ISO-weergave (93Kb), één met kleuren-ISo-weergave (95Kb)
Dus niets uitzonderlijks voor een kleurenweergave, geen coef x 24 voor de bestandsgrootte. (SW2020)
Bevat uw bestand texturen of iets anders dat het gewicht van uw Europarlementariër aanzienlijk zou kunnen verhogen?
Deel indien mogelijk (niet vertrouwelijk) uw bestand of maak een bestand aan om te testen met het probleem en deel het.
1 like
Hallo
Er zijn opties in het systeem opties / Exporteren / pdf
Met name de DPI gearceerde geometrie/voorbewerking die in uw geval zeker op 600 is ingesteld
Het insluiten van lettertypen kan ook de bestandsgrootte vergroten als u veel 'exotische' lettertypen op de MEP heeft
4 likes
Hallo
Sorry voor de vertraging, ik heb inderdaad getest, ik zat op 600 pp en naar 200 pp gaan loste het probleem op. Ik ga van 26 mega naar 7 mega, dus het is redelijker.
Bedankt.
1 like