Hallo
We zijn overgestapt van SW 2013 SP05 naar SW2105 SP05 en we ondervinden het volgende probleem.
Sommige onderdelen zijn niet goed gereviseerd, vooral verbogen delen (plaatwerk). Elementen van het onderdeel lijken verschoven alsof ze een oorspronkelijke verschuiving hadden
Is dit probleem bekend en is er een oplossing of een bepaalde procedure om dit probleem op te lossen?
Vriendelijke groeten
capture_ecran.jpg
Hallo
een beetje CTRL +Q lost het probleem niet op?
Er is een "verwijderde" functie (gebiedsbeperking 2). Is dit vrijwillig? Lost het het probleem niet op door het opnieuw te activeren?
Geprobeerd om met de rechtermuisknop op de geïmporteerde oppervlakken te klikken => diagnose => Problemen oplossen? (als die er zijn!)
Ik ben me ervan bewust dat mijn vragen dom zijn... Maar omdat we niet weten wat je al wel of niet hebt gedaan, laten we beginnen met de basis:)
1 like
Hallo
Zelfde als coin37coin; CTRL-Q of het kleine verkeerslicht?
Hallo
Kijk goed want op de screenshot staat een geel driehoekje op de diskette, wat betekent dat je bestanden niet worden geconverteerd naar de nieuwe versie van Solidworks. Ik weet niet of het probleem daar vandaan komt, maar denk na over het converteren van je bestanden. Start de Taakplanner 's nachts om bestanden te converteren.
http://help.solidworks.com/2012/French/SolidWorks/sldworks/Conversion_Wizard.htm
Moge de kracht met je zijn.
3 likes
Hallo en bedankt voor je antwoorden,
Massaconversie lijkt de oplossing te zijn.