Hallo
Naar aanleiding van de nieuwe installatie van solidworks 2017 kom ik een probleem tegen,
Wanneer ik een deel van een assembly open om het te wijzigen, op te slaan, en vervolgens terug te keren naar mijn assembly, krijg ik systematisch een bericht "de assembly is niet up-to-date". Weet u hoe u dit bericht niet meer kunt krijgen en het automatisch opnieuw kunt laten opbouwen?
Ik geef aan dat ik niet op een grote assemblage zit, ik heb de tests gedaan met een assemblage van 2 onderdelen en ik heb hetzelfde probleem; Bijgevoegde screenshots:

Hieronder staan screenshots van mijn systeemopties, "Niet opnieuw bouwen in montagevenster" is uitgeschakeld en ik heb de computer al opnieuw opgestart nadat ik had gecontroleerd of deze niet was aangevinkt.
Als je ideeën hebt, zou ik geïnteresseerd zijn.
Bij voorbaat dank

1 like
Omhoog, heeft niemand een idee?
Systeem Optie / Bericht:
Controleer de volgende regel (die zou er moeten zijn!)
"De modellen in de assemblage zijn veranderd, Souhaiez do you reconse... "
Zeg "ok"
Voer het proces vervolgens opnieuw uit, open een ASM, wijzig een PRT en keer terug naar de ASM:
Daar zou een berichtvenster moeten verschijnen!!
Zorg ervoor dat u "ja herbouwen" aanvinkt met het vinkje "niet meer vragen"
3 likes
Ik heb geprobeerd het bericht "De modellen in de assemblage..." "Meerdere keren heb ik mezelf meteen verteld dat het hieruit kwam, maar zelfs na verschillende herstarts verandert het niets, als ik een wijziging aan een onderdeel aanbreng en ik kom terug bij de montage, is dit wat er gebeurt:
Gedwongen om met de hand te herbouwen om de veranderingen te zien verschijnen

2017-06-09_10_53_58-solidworks_premium_2017_x64_edition_-_n2018-bvn56-cotr-a.sldasm.png