Probleem bij het vervangen van de native geconfigureerde bevestigingsmiddelen van Solidworks door een kopie van de onderdelen

Hoi allemaal

Voor leesbaarheid en referentiereferentieproblemen heb ik de door Solidworks geconfigureerde bouten gewijzigd door een kopie van de bestanden te maken om ze te hernoemen en ook de bijbehorende configuraties te hernoemen . Die heb ik vervolgens op het interne netwerk van het bedrijf geplaatst. Het stelt me ook in staat om andere configuraties te maken om referenties toe te voegen.

Ik kan dan bijvoorbeeld een native Solidworks-schroef vervangen door mijn gemaakte onderdeel. Het probleem is dat wanneer ik daarna mijn assemblage heropen, het native solidworks geconfigureerde onderdeel systematisch terugkomt alsof de onderdeelwissel niet heeft plaatsgevonden. Ik wil erop wijzen dat het document inderdaad vóór de sluiting is geregistreerd.

Mijn vraag is de volgende, is deze manipulatie ooit iemand overkomen en is er een verband om tussen de twee delen te breken om te voorkomen dat het oorspronkelijke onderdeel de plaats van de schroeven overneemt?

In de afbeelding is hier de boomstructuur voor het sluiten van het document en net na het opnieuw openen hieronder.

Bij voorbaat dank!

Thibault.

pb_boulonnerie.png

Hallo 

Ja. Dit is normaal. Dit onderwerp is al meerdere keren aan de orde geweest. Oplossing daar:

https://www.lynkoa.com/forum/3d/enlever-le-lien-toolbox-d-une-piece

1 like

Hallo pijnlijk,

Bedankt voor de snelle reactie, ik had al gezocht maar zonder succes.

Ik ga naar opgelost en nogmaals bedankt.