Hallo
Om de indeling van onze werkplaats te reorganiseren, moest ik het hele pand modelleren, evenals de productielijnen en verschillende machines en werkstations.
Dit zijn meestal basis "blokken", gemaakt van telkens één stuk zonder enige details.
De weergave wordt echter automatisch overgeschakeld naar "licht" en zelfs als ik alles handmatig terug kan schakelen naar "opgelost" kan ik mijn volumes niet meer in kleur + stops weergeven. Dus mijn MEP is nutteloos omdat het onleesbaar is...
Als ik alleen de randen (zwart en wit) laat zien, wordt het echt niet praktisch...
Elke keer dat het bestand opnieuw wordt geopend, gaat het hele ding terug naar "licht"... maar zoals gezegd, zelfs in "opgelost" zie ik de stops niet meer...
Als iemand de oplossing heeft, zou het me veel helpen.
Bij voorbaat dank
Goedenavond
Welke versie van SW gebruik je? 2015 ?
Hoeveel onderdelen zitten er in jullie assemblage?
Als ik dat doe, moet ik met de rechtermuisknop in de MEP-ontwerpboom klikken en de onderdelen veranderen van "licht" in "opgelost"... maar blijkbaar doe je het al en lost het niets op (ik praat goed in de MEP hè, niet in de 3D)
Hallo
heb je een onderdeel geïmporteerd in het oppervlak, schetsen geïmporteerd DWG,
Moge de kracht met je zijn.
Ik gebruik solidworks Pro 2013
Deze "bug", als die er is, is niet systematisch. Ik heb de Europarlementariër waar ik het over had verwijderd, ik heb het opnieuw gedaan, het werkte, en zonder dit venster aan te raken, realiseerde ik me toen ik terugkwam dat het ons had overgeschakeld naar de "non-stop" -modus ...
In een andere Europarlementariër van hetzelfde bestand, met alleen een isometrische weergave, op een A1, had ik de stops, het was mijn enige Europarlementariër zonder enig probleem, maar mtn het is hetzelfde. Dus afgezien van het verwijderen en elke keer opnieuw maken, weet ik niet hoe ik het moet doen.
Ik stuur u een weergave van de workshop in kwestie.
Dit vertegenwoordigt ongeveer 75 verschillende onderdelen voor in totaal 300 eenheden.
Ik denk dat dit probleem willekeurig is, maar ik zie niet in hoe ik het kan voorkomen.
Bedankt
vue_atelier_sans_arretes.png