Probleem met herhaling van componenten op basis van curves

Hallo

Ik heb een probleem met een curve-gedreven herhaling, mijn herhalingen volgen niet de tangens van de lus (zie afbeelding)

Iemand een oplossing ?

pilote_par_une_courbe1.jpg

Goedenavond

Het traject moet gesloten zijn, de punten moeten zich ook op het centrale vlak van het onderdeel bevinden en op elk punt een beperking maken, het zal ook zeker nodig zijn om een parallelliteitsbeperking te maken tussen de onderdelen en een ander vlak zodat de delen niet rond het traject draaien.

in de hoop dat ik duidelijk  genoeg was??

Goedenavond Bedankt voor het antwoord, maar mijn middelpuntmarkering met een blauwe stip is beperkt, twee punten in beperking op de curve in baanspanning en ook op het gezicht van de dikte van de riem om driften te voorkomen. Ik zal proberen mijn beperkingen te veranderen om te zien.

Even voor de goede orde, hier is hoe ik het zal doen.

sans_titre.png

Hallo

Heeft u geprobeerd de opties van de curve-herhaalfunctie te wijzigen, vooral op het niveau van "Curve-methode" en "referentiepunt"?

@+

Hallo

Ik heb mijn repetities niet beperkt, zoals in jouw voorbeeld  Mathieu Anger, ik wilde deze methode gebruiken om te voorkomen dat elk deel werd beperkt (de montage heeft er ongeveer honderd)

Qua opties denk ik dat ik alles heb geprobeerd wat er beschikbaar was.

Ik denk dat ik uiteindelijk een stuk met meerdere lichamen maak, het lijkt in ieder geval efficiënter  te zijn voor een statische weergave.

Bedankt voor uw interesse

Fijne dag

Je scenario lijkt een beetje op een assemblage van kettingschakels en zo heb ik mijn kettingassemblage gemaakt.

Als je daarna alle onderdelen wilt doen, kan dat, maar dit zal achterblijven op het rekenniveau op pc-niveau, als het alleen maar is om de beweging te zien, kun je gewoon 2 3 doen.

Ja inderdaad, ik werd geïnspireerd door een kettingassemblage. En tot slot zijn een paar stukken genoeg voor de animatie.