Draadweergave Probleem Tekening

Hallo

SolidWorks 2022 SP5.0

Ik heb een probleem met de draadweergave in mijn tekeningen, deze verschijnt niet!
Ik ging door het forum en paste alle systeeminstellingen toe en op het document in de opties, ook in de weergave.

Ik heb een schroevenbibliotheek ontworpen door de draadweergave toe te voegen. Wat verrassend is, is dat de schroefdraad van een schroef verschijnt wanneer deze alleen in het zicht wordt geplaatst, maar wanneer deze in een assemblage wordt geïntegreerd, verschijnt de schroefdraad niet.

Heeft u een oplossing?

Ik heb Solidworks niet bij de hand, maar misschien kun je een oplossing vinden in de volgende discussie:

1 like

Hallo!

In een merktekening moet u de draadannotatie importeren:

Zorg er wel voor dat u alleen controleert wat u interesseert :wink:

4 likes

Hallo FRED78 en C.vuillaume,
Dit is precies de oplossing die ik wilde bieden.
Er is ook dit=>https://mycad.visiativ.com/contenu/affichage-trait-fin-dun-taraudage-sur-mep-sw-2022-sp4-cela-fonctionne-aussi-sur-les-autres-v?tuto.
@+.
AR.

2 likes

@c_vuillaume & @coin37coin

Bedankt, dat is het precies!!

P… van software om te geloven dat de weergave van een draad een optie is in een vlak :sweat_smile:, geloof ik dat mijn software is ingesteld op de leermodus :grin:

Zo niet, een klein idee om deze annotatie in automatisme te zetten? omdat het voor een onderdeel ok is, maar zonder montage

1 like

Ik denk dat het een reden is om je tekening lichter te maken: als je met een assemblage vol schroeven komt, krijg je een heleboel draden om weer te geven die je plan visueel zouden verzwaren en de prestaties van je document zouden beïnvloeden.

Ik weet niet of je deze annotatie automatisch kunt toevoegen. Drie mogelijkheden naar mijn mening:

• Of je stelt het in je standaard van aankleden;
  • Of je stelt het in in je achtergrondplansjabloon;
  • Of je kunt het niet :sweat_smile:
1 like

Dank u voor uw antwoord
Ik zal proberen te kijken, wat er ook gebeurt als je deze functie nodig hebt en het is van toepassing op het hele uitzicht, en gelukkig zou het niet nalaten om het op elke schroef toe te passen ...

Voor het automatische deel heb ik snel gezocht, maar zonder te vinden ??

1 like

U kunt het zelfs direct toepassen op al uw weergaven: In de sectie " Bron/Bestemming " vinkt u het vakje "Objecten importeren in alle weergaven " aan. Op die manier ben je veilig als je het doet nadat je al je weergaven hebt toegevoegd.

4 likes

Dank je wel C.Vuillaume! Je hebt me zojuist veel tijd bespaard!

1 like