Probleem van draadweergave op symmetrisch onderdeel

Hallo

Ik heb een probleem met de weergave van de draad op een tekening van een symmetrisch onderdeel, kun je me helpen

capture.png

Ik heb het probleem niet met jou via je scherm???????????

@+

Hallo

Ik ook niet...

1 like

Het lijkt erop dat er op de rechterkant een weergave van de draad is en niet op die aan de linkerkant.

Persoonlijk zou ik het probleem omzeilen met een kleine opmerking: 4 maken x volgens het vliegtuig en y keer symmetrisch ten opzichte van het vliegtuig.

Fred

2 likes

Ja, daar is er aan de rechterkant een draadweergave, maar op de linker (de symmetrie) verschijnen deze voorstellingen niet.

Ik dacht dat er nog wat aan te doen was, maar......

Waarom maak je de netten niet na de symmetrie, er zijn niet veel gaten.

Als het een symmetrisch onderdeel is: bewerk de eerste functie, en controleer "boorassistentgegevens" en "draadweergave", controleer dan in de setup met "modelimport" alleen de schroefdraad, of controleer soms op de weergave de kwaliteit van de draadweergave en probeer de andere keuze.

Controleer anders of de draad niet in de laag "hide show plane" gaat (dit kan gebeuren, maar het is zeldzaam).

Als het een symmetriefunctie is in hetzelfde onderdeel: je moet, de boorfunctie opnieuw bewerken, de symmetrische functie opnieuw bewerken, dan op de map "Lijst van gelaste onderdelen" klikken in de arbe bovenaan, en op "bijgewerkt" drukken, ga dan terug naar de tekening om te zien of het werkt. Als er niets is, probeer dan de instelling "doordringende weergavekwaliteit" in de weergave te wijzigen.

3 likes