Probleem met oplossing

Hoi allemaal 

Op SOLIDWORKS 2013 kom ik een probleem met de resolutie tegen, als ik ver van mijn onderdelen ben, zijn mijn punten "selecteerbaar", en als ik zoom, word ik gedwongen om in de leegte op "tasten" te klikken in de hoop er een te selecteren... Heeft iemand een idee?

test.sldprt

Hallo

Het lijkt erop dat het probleem van uw weegschaal komt.

Door je schets in een nieuwe kamer te plakken, is dit wat we hebben in een bericht van fout.

Ik zou je aanraden om een schaal te maken (rond de 1:100 denk ik) om je probleem op te lossen

@+

sans_titre.jpg

Bedankt voor het antwoord, ik kan geen schaal toepassen omdat alle delen die ik op deze punten ga beperken, ook moeten worden verkleind... wat problematisch is. Ik heb de test gedaan om een van de punten terug te brengen naar de oorsprong 0/0/0, het probleem blijft hetzelfde.

^Het probleem komt voort uit het feit dat het visualisatievolume te groot is (virtuele ruimte die de software in overweging neemt).

Helaas is dit een intrinsieke parameter van solidworks en kan deze niet worden gewijzigd.

En het zal niet komen van een instelling in prestaties of in beeldkwaliteit?

Door een hogere waarde in te stellen, kan het nauwkeurigheidsprobleem worden opgelost.

Hoi allemaal

Ik heb geprobeerd de resolutie te verfijnen, maar het veranderde niets. Om mijn probleem op te lossen, heb ik eindelijk minder punten behandeld, waardoor ik in het "visualisatievolume" kan blijven.