Wanneer ik een soort assemblage maak, slaat solidworks de onderdelen niet op de juiste plaats op. Als ik het later opnieuw open, kan het de onderdelen die ik in de assemblage heb gemaakt niet vinden.
Naar mijn mening moet je een parameter wijzigen in solidworks
Ik heb een afbeelding toegevoegd van de eigenschap van een kamer en ik probeer de kamer te openen en ik kan de directory niet vinden
Van wat ik op je afbeelding zie, zijn je onderdelen virtuele onderdelen, dus intern opgeslagen bij de montage, maar ze zijn in de verwijderde staat. Hoe ziet het eruit als u met de rechtermuisknop op een van de kamers klikt en het verwijderen ongedaan maakt?
Je onderdelen zijn niet langer in een staat van verwijdering op deze nieuwe afbeelding, maar het zijn nog steeds virtuele onderdelen, ik begrijp je opmerking "solidworks slaat de onderdelen niet op de juiste plaats op" niet echt omdat ze virtueel zijn en dus intern worden opgeslagen bij de montage!
Als u wilt dat de componenten die u in de context maakt, automatisch extern worden opgeslagen en niet virtueel, moet u "Nieuwe componenten opslaan in externe bestanden" aanvinken." in de Solidworks opties, zie HIER voor meer uitleg.
Bedankt voor de info, maar nog een ding na het controleren onder het monteren " Sla nieuwe componenten op in externe bestanden." Ik heb de annulering van de verwijdering hervat door op een van mijn stukken te klikken, hier is zijn bericht. Misschien ben ik mijn onderdelen, omdat ze in het begin niet zijn opgeslagen, kwijtgeraakt?