Back-up probleem

Hoi allemaal

Wanneer ik een soort assemblage maak, slaat solidworks de onderdelen niet op de juiste plaats op. Als ik het later opnieuw open, kan het de onderdelen die ik in de assemblage heb gemaakt niet vinden.

Naar mijn mening moet je een parameter wijzigen in solidworks   

Ik heb een afbeelding toegevoegd van de eigenschap van een  kamer en ik probeer de kamer te openen en ik kan de directory niet vinden

proprite_piece.jpg

Hallo

Van wat ik op je afbeelding zie, zijn je onderdelen virtuele onderdelen, dus intern opgeslagen bij de montage, maar ze zijn in de verwijderde staat. Hoe ziet het eruit als u met de rechtermuisknop op een van de kamers klikt en het verwijderen ongedaan maakt?

Vriendelijke groeten

Hallo

Ik zie niet hoe ik de verwijdering ongedaan kan maken als ik met de rechtermuisknop op piece4 klik ......... zoals in de afbeelding

clic_droit.jpg

Je onderdelen zijn niet langer in een staat van verwijdering op deze nieuwe afbeelding, maar het zijn nog steeds virtuele onderdelen, ik begrijp je opmerking "solidworks slaat de onderdelen niet op de juiste plaats op" niet echt omdat ze virtueel zijn en dus intern worden opgeslagen bij de montage!

Vriendelijke groeten

1 like

Als u wilt dat de componenten die u in de context maakt, automatisch extern worden opgeslagen en niet virtueel, moet u "Nieuwe componenten opslaan in externe bestanden" aanvinken." in de Solidworks opties, zie HIER voor meer uitleg.

Vriendelijke groeten

2 likes

Bedankt voor de info, maar nog een ding na het controleren onder het monteren " Sla nieuwe componenten op in externe bestanden."  Ik heb de annulering van de verwijdering hervat door op een van mijn stukken te klikken, hier is zijn bericht. Misschien ben ik mijn onderdelen, omdat ze in het begin niet zijn opgeslagen, kwijtgeraakt?

annuler_suppression.jpg

Hartelijk dank dat ik mijn tekening weer ben begonnen nadat ik de redding van externe bestanden onder assemblages had gecontroleerd. Ja!!!!!!!!!!!!!!!

1 like