Er zijn dingen die me ontgaan over de methoden om de bewegingsoplosser op te lossen.
Ik heb een heel eenvoudig probleem: een riempoelie, de overbrenging met de ontvangerpoelie , die 9,4 keer groter is dan de aandrijfpoelie.
Voor een rotatie van de aandrijfpoelie moet ik 360/9,4 = 38,29° verkrijgen
Ik krijg dit resultaat in de animatiemodus (verificatie gedaan met de meettool en in de bewegingsanalysemodus. Resultaat bevestigd met de grafiek van de evolutie van de hoekpositie van mijn coaxialiteitsbeperking tussen de ontvangende katrol en zijn as.
Aan de andere kant is de rotatie van de ontvangerpoelie in de standaard bewegingsmodus 45°.
Ik voeg een archief van mijn vergadering toe
Als iemand dit probleem ooit heeft gehad en een antwoord heeft
Wanneer u de berekening opnieuw start in de bewegingsanalysemodus, zijn de resultaten niet goed. U moet eerst een berekening uitvoeren in de standaardbewegingsmodus en vervolgens een berekening uitvoeren in de bewegingsanalysemodus.
En daar zijn de resultaten van de analyse goed.
Dit betekent dat u de resultaten al moet kennen om ze te kunnen verifiëren.
Eerlijk gezegd vormt deze rekentool echt een probleem voor mij als ik hem bij studenten moet gebruiken omdat hij niet betrouwbaar is.
Hallo weer allemaal. Ik loste mijn probleem op door de riemoverbrenging te verwijderen door deze te veranderen in een beperking van het type interne versnelling.