Probleem met overlappende schermen bij het invoegen van een stuklijst

Hallo

Ik leg mezelf uit, in een lid van een vergadering wanneer ik een nomenclatuur van deze vergadering wil maken en ik selecteer: Tabel / Nomenclatuur ,

Ik bevind me met mijn plan in uitvoering + alle vensters van de andere software open in transparantie hieronder.

Heeft iemand een oplossing voor deze PB? Is het te wijten aan slecht gedefinieerde weergave-instellingen?

Bij voorbaat dank

superposition.docx

Hallo

Heb je Solidworks ooit opnieuw opgestart? Gebeurt dit ook met andere leden van het Europees Parlement?

Ja, het gebeurt elke Europarlementariër, en hoe vaak ik SW ook opnieuw opstart, het verandert niets...

Zijn de stuurprogramma's van de grafische kaart up-to-date?

Ik kijk hiernaar

Hallo

Is dit de laatste SolidWorks SP die beschikbaar is voor deze versie?

2015 en lager in SP5 en 2016 in SP2.

Hebben andere werkstations met dezelfde configuratie hetzelfde probleem?

Zo niet, dan moet je proberen de instellingen opnieuw in te stellen met mijn tutorial:

http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks

Ik heb de 2015 SP5 (x64) versie, en ja er zijn 4 andere werkstations en geen van hen heeft de pb ???

Hebben alle berichten dezelfde updates gemaakt?

Ja, ja

Door de instellingen te resetten zoals ik aangaf?

We kunnen daarna teruggaan als dat nodig is. Maar we weten het in ieder geval zeker of het probleem niet voortkomt uit de configuratie van het werkstation of niet.

Uiteraard zijn alle werkstations op dezelfde manier geconfigureerd, we zijn net 3 weken geleden overgestapt op SW2015 SP5.

Omdat ik geen andere oplossing heb gevonden, ga ik als volgt te werk:

In mijn Europarlementariër voeg ik een nomenclatuur toe (zodat ik mijn schermoverlay PB vind), en ik voeg een tweede nomenclatuur opnieuw in die ik annuleer. Dus het scherm wordt weer normaal...

Niet erg academisch, maar het werkt...

1 like

Hallo, ik heb dit probleem al gehad! Heb je een Nvidia grafische kaart? zo ja, dan zou er in de geïnstalleerde software "Vvidia view" moeten zijn, dan moet u deze verwijderen! het is degene die het probleem veroorzaakt (de hotline kent het probleem)

Vergeet na het verwijderen niet opnieuw op te starten.

Vriendelijke groeten