Hallo!
Ik heb een dynamisch markeringsprobleem met Solidworks. Mijn configuratie is als volgt: Solidworks 2010 X64 SP0, Windows 11, Intel UHD 620 grafische kaart.
Ik gebruik een oude versie van SW, die in mijn geval krachtig genoeg is, voor de eenvoud om dezelfde versie te hebben op alle computers op het netwerk, inclusief sommige onder Windows 7. Onder Windows 7, NVidia grafische kaart, geen probleem.
De dynamische markering werkt niet goed: wanneer ik de muis over het onderdeel beweeg, wordt het eerste element met de muisaanwijzer gemarkeerd en verschijnen er geen markeringen meer. Wanneer ik in- of uitzoom met het wiel, wordt het element onder de muis gemarkeerd en wanneer ik de cursor verplaats, verdwijnt de markering weer.
Hetzelfde geldt als ik de muisaanwijzer op de functiestructuur plaats, de dynamische markering verschijnt soms willekeurig op een functie, maar altijd zelden.
Hetzelfde geldt als ik in de schetsbewerkingsmodus ben, sommige elementen verschijnen gemarkeerd bij het aanwijzen, opnieuw willekeurig.
In " Weergave/Selectie " zijn de opties " Dynamische markering" en " Alle randen van geselecteerde functies markeren" aangevinkt, evenals in " FeatureManager " de optie " Dynamische markering".
Aan de andere kant, wanneer ik de modus " Emuleer OpenGL-functies " activeer in " Prestaties ", werkt de dynamische markering perfect, maar wordt het programma extreem traag!
Ik heb een groot aantal forums en berichten doorzocht om dit probleem op te lossen, maar geen oplossing zoals het er nu uitziet. Ik heb de grafische instellingen van Windows gewijzigd in "High Performance " in SolidWorks , ik heb de registersleutelwijzigingen aangebracht waardoor ik toegang kreeg tot de RealView-functie, maar dat is alles.
Bij voorbaat dank voor eventuele suggesties!