Een collega vertelde me over een probleem met het bekijken van thumbnail thumbnails op EPDM. Ik heb nog nooit zo gewerkt, maar hij vindt het leuk om bestanden met miniaturen (grote pictogrammen) weer te geven.
Het probleem is dat niet alle miniaturen het 3D-model tonen, maar sommige tonen het SolidWorks-onderdeel of assemblagepictogram, het is op Windows 7. Na thuis te hebben vergeleken, kan ik alle miniaturen van de 3D zien, maar ze zijn uitgeschakeld, ik zie er maar een deel van, ik gebruik Windows 10.
Werkt u op dezelfde EPDM en heeft u de weergaveoptie voor zover wij weten niet gewijzigd, heeft u er oplossingen voor? Namelijk om alle miniaturen en volledig weer te kunnen geven.
Hieronder staat een afbeelding met de visualisatie van mijn collega op Windows 7 bovenaan en de mijne op Windows 10 onderaan.
Uit mijn hoofd is het een bug die verscheen met de 2016, maar ik weet niet meer wat ik moet doen. De adviseurs van Visiativ zijn zich terdege bewust van dit onderwerp.
Na feedback van de ondersteuningstechnicus kwam het probleem met het pictogram in plaats van de miniatuur voort uit het feit dat de nieuwste versie niet was verkregen, dan werkt het.
Aan de andere kant, het feit dat de miniaturen willekeurig gecentreerd zijn en andere zijn verschoven, daar vond hij niet waarom, dus gaat hij terug naar de redacteur, we zullen zien of we een antwoord krijgen...
Nee, nee, omdat het anders is tussen mijn baan en die van mijn collega waar de positie goed is, kijk naar de afbeelding die bij de vraag is gevoegd (bovenaan de visualisatie van mijn collega op Windows 7 en onderaan de mijne op Windows 10).