Ik ben overgestapt naar Solidworks 2013, maar sindsdien, als ik de functie van een beperking wil "configureren", verschijnt het volgende bericht (zie bijgevoegde imgae).
En in de "Systeemopties / Bestandslocaties" weet ik niet waar het pad dat het verloren is is:(
Het probleem is dat je link het heeft over SW2012 en dat het blijkbaar niet alles volgde. Je moet gaan kijken in Windows Verkenner als je een vergelijkbare map vindt, maar met de vastberadenheid van 2013
Het probleem komt waarschijnlijk van de update, u moet de SolidWorks 2012-configuraties voor 2013 hebben gebruikt.
Mogelijk hebt u andere parameterproblemen...
Het is beter om een schone configuratie opnieuw uit te voeren bij het installeren van een nieuwe versie, zelfs als het lang en vervelend is...
Om alle betrokken paden te zien, kunt u een back-up maken van de instellingen uit het startmenu > SolidWorks 2013 en het gemaakte bestand openen met een teksteditor (bijvoorbeeld notepad++).
En als u in dit bestand naar 2012 zoekt, kunt u voor verrassingen komen te staan!
Als het problemen veroorzaakt met de configuratie van functies, kan het elders problemen veroorzaken!
Ga naar Extra/Opties/Bestandslocaties en selecteer in het vervolgkeuzemenu de eerste regel (zelfs als het al de geselecteerde regel is !!).
Hierdoor wordt uw cursor op de vervolgkeuzelijst geplaatst en kunt u de pijl OMLAAG op uw toetsenbord gebruiken om door de hele lijst te bladeren en de pad(en) eronder te zien.
Dit zal snel alle paden identificeren die niet volgden van [/SolidWorks2012/] naar [/SolidWorks/] en deze paden omleiden. Maak de volledige lijst, zodat je jezelf later geen vragen hoeft te stellen!
Ter info, het probleem is waarschijnlijk omdat je je oude instellingen (bestand. SLDREG). Daar worden de paden opgeslagen.