Hallo
De afgelopen dagen heb ik een probleem gehad als ik een lijn verplaats, de punten tussen de verschillende lijnen breken.
Dit is wat er gebeurt als ik op een regel klik en deze verplaats:

(Ik zou graag de standaardmodus willen krijgen, d.w.z. wanneer ik een lijn verplaats, blijven de bijgevoegde lijnen bij elkaar..)
Ik denk dat dit een optie is die ik per ongeluk heb gewijzigd.
Heb je een idee?
Bedankt.
1 like
Hallo
Om uw situatie beter te begrijpen. Wanneer je jezelf op een plan plaatst om een schets te maken. Schets je van rechthoek naar hoekpunt?
Controleer de instellingen van je schets.
Ik zal je mijn schetsinstellingen laten zien.
llllff.jpg
1 like
Hallo
Kijk naar de See in Option Tool en vergelijk See met My Options
option_desquisse.docx
1 like
Dank u voor uw antwoorden.
>Om uw situatie beter te begrijpen. Wanneer je jezelf op een plan plaatst om een schets te maken. Schets je van rechthoek naar hoekpunt?
Of het nu gaat om een rechthoek, een veelhoek, lijnen die ik handmatig met elkaar verbind, het is hetzelfde.
>Ik zal je mijn schetsinstellingen laten zien.
> kijken in de Optietool en de weergave vergelijken met Mijn opties
Ik heb deze instellingen al vergeleken met die van mijn collega, dus ik weet niet of het probleem ergens anders vandaan kan komen.
[bewerken]
Ik heb het vergeleken met je eigen instellingen, het resultaat is identiek.
Klik met de rechtermuisknop op de regel 
sans_titre.png
1 like
Deze optie is niet aangevinkt, maar zelfs als ik hem in- en uitschakel, is het resultaat vergelijkbaar...
(Als het deze functie is, heb ik de indruk dat deze altijd zou worden gecontroleerd. Installatie probleem? Algemene programma-optie '?)
Ik heb gemerkt dat, hoewel alle lijnen/punten vaststaan, ik ze overal naartoe kan verplaatsen zoals ik wil...
Heb je een back-up gemaakt van je instellingen??? Zo ja, dan kunt u een restauratie uitvoeren.
Nee, maar in mijn bedrijf hebben we tijdens de installaties een document om alle opties terug te zetten. Dus of ik ze echt terug ga zetten.
Weet je of het mogelijk is om de instellingen te exporteren? Om zo mogelijk het werk van mijn collega over te kunnen nemen.
Bedankt
Hallo
Controleer of u in de gereedschaps-/schetsinstellingen niet hebt aangevinkt " het segment loskoppelen door te slepen "
Moge de kracht met je zijn.
segment.jpg
1 like
Nee, het is niet aangevinkt, maar ik zag dat "Verplaatsen zonder resolutie" was aangevinkt en dat was het probleem!!
Ik weet echt niet hoe deze optie is aangevinkt.
Bedankt!