Hallo
Zoals gewoonlijk stuur ik mijn SW-onderdelen in DWG-formaat naar mijn klanten .
Om dit te doen, sla ik mijn assemblages en onderdelen op in .sat (ACIS), en ik open ze in Draftsight en sla ze vervolgens op in .dwg.
Tot dan toe had ik nog nooit problemen gehad om op deze manier te werk te gaan... Tot vandaag.
Een van mijn onderdelen is niet overdraagbaar, het lukt me om het in Draftsight te openen, op te slaan in .dwg maar onmogelijk om het daarna te openen met Autocad of Revit...
Autocad vertelt me dat het bestand een fout bevat en dat ik moet proberen mijn bestand te repareren. Dus, als een goede padawan, volg ik tot op de letter wat mijn foutmelding me vertelt en tijdens de analyse wordt mijn munt verwijderd... Hier is een kopie van de Autocad-analyse van mijn kant:
______________________________________________________________________________________________
Het ophalen van de tekening.
Tekening herstellogboek.
Valideren van objecten in de identificatietabel.
106 geldige artikelen 0 ongeldige artikelen
Objectvalidatie voltooid.
Database opgehaald uit de tekening.
Leesgreep E2 objecttype AcDbBody
Fout 151 (eOutOfRange) Object weggegooid
Header controle
Tabel Controle
Controle van 1st Pass-entiteiten
Stap 1: 100 gecontroleerde objecten
Controle van de 2e doorgangsfunctie
Stap 2: 100 gecontroleerde objecten
Controle blokkeren
1 gecontroleerde blokken
AcDsRecords Controle
Totaal aantal gevonden fouten 0, opgelost 0
1 Verwijderde items
Bouw het model opnieuw op.
Bevelen:
Dit DWG-bestand is opgeslagen in een applicatie die niet door Autodesk is ontwikkeld of geen Autodesk-licentie heeft. Autodesk kan de compatibiliteit van de applicatie of de integriteit van dit bestand niet garanderen.
__________________________________________________________________________________________________
Ik geef toe dat ik het niet echt begrijp... Het werkt met alles behalve dit stuk, dat echt niet ingewikkeld is... De opnameversie van dit nummer is hetzelfde als voor alle andere, die erg goed werken...
Heeft iemand een oplossing???