We stuiten momenteel op een groot probleem met de opening van afvalwaterzuiveringsinstallaties en IGES:
De esxtraction gaat goed, we kunnen de montage herstellen in SLDASM en op te slaan, tot nu toe geen souçis.
Wanneer u het opnieuw opent en toegang wilt tot een kamer, krijgt u een bericht: "probeer toegang te krijgen tot een naamloos bestand nadat het is afgelopen"
Dan volgt een prachtige crash!! Ik geef aan dat alle pc's in de doos zich in dezelfde behuizing bevinden, behalve één, we hebben een instellingenbestand
gemeenschappelijke MEESTER. De pc die werkt, heeft deze master niet geladen!
Ik denk dat je je vraag zelf hebt beantwoord: "Ik geef aan dat alle pc's in de doos zich in dezelfde behuizing bevinden, behalve één, we hebben een gemeenschappelijk MASTER-instellingenbestand. De pc die werkt, heeft deze master niet geladen!"
Maak een back-up van de instellingen van de werkwerkplek en laad deze op de andere werkplekken.
Een SLDREG-bestand kan een paar keer beschadigd raken. Het is mij een keer overkomen toen ik na het herladen van de SLDREG SolidWorks niet kon openen!! Toch zonde!
Het probleem is dat we dit hoofdbestand nodig hebben, het beheert al onze basiskaarten, alle kleuren, links naar de server enz ... Zodat iedereen dezelfde basis voor werk heeft.
De pc die de bug niet heeft, heeft niets van dat alles (is leeg), dus als je de instellingen opnieuw laadt op alle pc's in de doos, wordt het anarchie.
Mij is vaak verteld (ook al heb ik dit advies nooit opgevolgd!) dat je de SLDREG elke keer dat SW wordt gewijzigd volledig opnieuw moet doen. Zou u niet onlangs zijn overgestapt naar SW 2014?
Persoonlijk had ik een document gemaakt met screenshots van elke pagina, systeemopties en opmerkingen over wat er was veranderd ten opzichte van de basisconfiguratie.
Ik geef toe, het is arbeidsintensief, maar in het geval van een groot probleem helpt het...
Maar dit is het eerste jaar dat we dit implementeren, dus geen terugblik op de 2012-versie van SLDW.
Ik denk dat we uiteindelijk de pc zullen gebruiken die niet de master heeft om de STEP en IGES te "decomprimeren" en ze correct op te slaan in SLDW. We zullen de studies kunnen hervatten met al onze andere pc's: het zal ons probleem niet oplossen, maar tijdens het wachten om naar de sldreg-code te kijken, zal het helpen!