Zoals de titel al doet vermoeden, krijg ik bij het importeren van een sldprt bestand in visualize de volgende melding:
"De import is mislukt. Zie het logbestand voor meer details."
Daarnaast heb ik niet de mogelijkheid om de aanvulling module visualiseren te activeren in solidworks 2017 (niet aanwezig in de lijst). Dit had me in staat kunnen stellen om een directe export te doen
Hmmm ... Ik kan dit Visualize-specifieke logbestand niet bemachtigen!
Het vinden van het logbestand dat aan Solidworks is gewijd, is geen probleem, maar het onthult niets overtuigends.
De afhandeling van Visualize (aankoop van MOVE by Dasault system) door solidworks is echt instabiel. Het werkte veel beter dan MOVE en vervolgens ZOOM van BUNKSPEED. Geen informatie op het web om mij te deblokkeren.
En daarnaast kost zoveel solidworks als visualiseren veel geld!!
Misschien kent u een ander formaat voor het exporteren van solidworks naar Visualize waarmee u de kleuren op de onderdelen kunt behouden?
Ik heb inderdaad andere formaten geprobeerd. Maar voor zover ik weet, bewaart alleen het sldprt-formaat de informatie voor het toewijzen van onderwerpen op Visualize. d.w.z. een kleur = een materiaal.
Als ik bijvoorbeeld een import iges doe, wordt mijn volume op visualiseren gezien als een enkel onderdeel en dus een enkel materiaal. Maar misschien is er een formaat waarmee ik zonder problemen kan importeren en vervolgens mijn materialen in visualiseren kan toewijzen?