Solidworks Tekening Afdrukken Probleem

Hallo

Ik heb een probleem wanneer ik een plan wil afdrukken, de SOLIDWORKS-software herkent de printer niet

capture_bug_impression.jpg

Hallo

Ik denk dat het niets met de printer te maken heeft, omdat Solidworks het overdraagt aan Windows voor het afdrukken.
Het ruikt naar een bug van een andere aard voor SolidWorks om het zo te verknoeien (met dit soort berichten).

Bestaat het PB op alle MEP-bestanden of alleen op deze????

In welke versie van SW zit je???

Kunt u uw bestand opsturen zodat we de afdruk kunnen testen?

Vriendelijke groeten

1 like

Hier is de kaart

Deel 1.SLDDRW

Hallo

Is het een stuk dat je hebt ontworpen? Is het een IFC  IGES-importstap ???

Moge de kracht met je zijn

Het is een stuk dat ik heb ontworpen 

De software wil de printer niet herkennen

Ik wilde weten of je een nummer hebt om contact met hen op te nemen 

Hallo Yohan

Uw bestand is niet bruikbaar omdat u het onderdeelbestand niet hebt bijgevoegd.

Je moet de pack and go-functie gebruiken die een pakket maakt met alle benodigde informatie.

Dat gezegd hebbende, kon ik de cartridge printen zonder dat SW crashte.
Stuur de bestanden opnieuw en ik zal opnieuw testen.

Vertel ons meer!
Probeer af te drukken op een van de berichten van je collega's. 
Zit je op een netwerkpost of op een individuele post?
Maak je gebruik van PDM en/of een server, etc.... enz

Over het telefoonnummer???? Is uw bedrijf in onderhoud? Als dat zo is, heeft u recht op de Hotline die u kan vertellen wat u moet doen of de controle op afstand kan overnemen (als uw computerbeveiliging dit toelaat, wat me zou verbazen gezien de naam van uw bedrijf  ;-)     ) )

Vriendelijke groeten

3 likes

je kunt geen enkel plan afdrukken of alleen dit??

Probeer een pdf te maken en deze uit te printen.

Moge de kracht met je zijn.

4 likes

Hallo 

We zouden inderdaad moeten weten of dit een probleem is op alle niveaus en in alle posities, 

-> Open je plan, ga naar File > Pack en ga een pakket maken en ga het opslaan op je bureaublad (Hiermee kun je je plan en zijn kamer lokaal kopiëren, inderdaad een plan zonder zijn kamer zal leeg openen en als je ze alleen verplaatst, gaan de links verloren) > Probeer van deze bestanden mogelijk het netwerk te ondervragen.

ZO JA: 

-Probeer met een standaard SOLIDORKS-tekening mogelijk een beschadigd basisplaatsjabloon in twijfel te trekken, 

Zo nee: 

-Verberg alle weergaven van uw kamer om te zien of een van de weergaven OF de kamer een probleem zou zijn, 

Als dit alleen op uw werkplek gebeurt: 

Typ "Rx SOLIDWORKS RX 20XX" in uw startmenu en start het hulpprogramma, klik op de laatste optie "Start SOLIDWORKS.... onder "Tools Option" en probeerde het in deze nieuwe sessie om beschadigde opties in twijfel te trekken

Als niets naar wens is, zou ik een reparatie van de SOLIDWORKS-installatie aanbevelen, 

Ik voeg de link toe naar de Lynkoa-help bij het invoeren van tickets: https://help.visiativ.com/mycadservices/fr/SupportVISIATIV.html

Fijne dag

1 like