Ik heb de gratis versie van Draftsight 64-bit gedownload en ik heb 1 Windows 8 64-bit laptop met 8 GB ram. Ik heb meerdere keren geprobeerd om draftsight te installeren, maar elke keer als ik een installatie-onderbreking heb:
Tijdens de installatie kies ik voor de instelling "Standalone licentie"
de installatie start en vervolgens verschijnt de volgende foutmelding: "Gespecificeerd pad, C:\ProgramData\ApplicationData\DassaultSystem, te lang"
Ik probeerde hem een korter pad te laten zien, maar dezelfde fout komt terug.
Ik heb de grootte op mijn schijf gecontroleerd, ik heb de schijf gedefragmenteerd, ik heb geprobeerd de installatie uit te voeren door de firewall en de bescherming van de pc uit te schakelen, maar zonder succes.
Ik zag dat dezelfde vraag was gesteld, maar er is geen informatie over de oplossing van het probleem, dus als je een oplossing hebt, deel deze dan met mij.
Bedankt voor je antwoord, ik heb deze bewerking zojuist geprobeerd, maar zonder succes, ik heb nog steeds dezelfde foutmelding die bijna aan het einde van de installatie lijkt op te treden; (het is de beheerdersmodus die u moet activeren, zelfs als u als beheerder bent aangegeven)
Ik heb zojuist de oplossing van ".PL", Bingo getest en heel erg bedankt, de installatie is zonder problemen verlopen en de software werkt. Geweldig, dus verlies de link op youtube niet.
Herinnering aan bewerkingen onder Windows 8:
1) Schakel "Mapopties" en het tabblad "Weergave" in
2) Controleer de regel "Toon verborgen bestanden, mappen en schijven
3) Verwijder het vinkje bij de regel "Beveiligde bestanden verbergen voor het besturingssysteem (aanbevolen)". De pc zal om bevestiging vragen
4) Valideer de wijzigingen in het venster "Mapopties" met "OK"
5) In de directory "C:\ProgramData" hernoem je de map "Application Data" naar Application Data_1" bijvoorbeeld.
6) Installeer Draftsight en keer na de installatie terug naar de map "C:\ProgramData" en hernoem de map "Application Data_1" naar de oorspronkelijke naam "Application Data"
7) ga terug naar het venster "Mapopties" om de oorspronkelijke instellingen te resetten (zie punten 1 tot 3)
Dat is het, het is voorbij
let op: als de YouTube-video verdwijnt, blijft dit spoor, met dank aan ".PL" voor het geven van deze tip