Al meer dan een jaar draaide SolidWorks 2015 SP0 op mijn pc.
Na een installatie van de 2016 op een andere pc wilde ik mijn software updaten naar de 2016 versie... Mijn pc crashte op dat moment volledig blauw scherm... enz...
Nadat ik naar de computerwetenschapper ben gegaan, probeer ik opnieuw SW (2015 SP0) op de pc te installeren en ik kan het niet doen, na verschillende pogingen en zoekopdrachten naar oplossingen, kom ik helpen op het forum...
Het downloaden is gelukt tot + of - 30% en het volgende foutbericht wordt weergegeven:
Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole).
Als de installatie mislukt, neem dan contact op met de technische ondersteuning.
Als u doorgaat, kunt u andere fouten tegenkomen. Als u contact opneemt met de technische ondersteuning, moet u erop voorbereid zijn om de installatielogbestanden te verstrekken die beschikbaar zijn in deze map.
Heeft iemand een oplossing om dit installatieprobleem op te lossen?
Hallo, in plaats van solid2015 terug te zetten en vervolgens te upgraden, waarom niet 2015 volledig overzetten en vervolgens 2016 installeren??? omdat de computer niet langer een beschadigd bestand in het geheugen heeft!?
O ja!! Maar soms wel zo effectief! :) Als dit niet het geval is, controleer dan of al uw Windows- en grafische kaartupdates zijn uitgevoerd. Ik weet niet of je CCleaner gebruikt, maar het kan geen kwaad om het een foutcontrole te laten uitvoeren.
Ps: er moeten nu stukken uit 2015 en stukken uit 2016 op de pc staan dus soms is formatteren onvermijdelijk als LAATSTE redmiddel:)
Ik raad je aan om te proberen een zorgvuldige scanschijf te maken met reparatie van defecte clusters
Nadat u uw keuze heeft gevalideerd, wordt u gevraagd of u de scandisk zorgvuldig wilt plannen
Wees echter voorzichtig, afhankelijk van de grootte van uw schijf, kan dit even duren
Nadat het misschien de fout die je hebt wordt gerepareerd en verdwijnt, het is geen wonderoplossing, maar soms werkt het en is het verwijderen wat niet langer zou moeten zijn waar het is;)
In het geval dat het niet goed werkt formatteren, en als het probleem aanhoudt, adviseer ik alleen om te controleren of de hardware in de pc niet effectief is, of soms het stof :)