Probleem met TopSolid-optie

Hallo

Ik heb TopSolid V6, maar ik heb een groot probleem. Wanneer ik een opname regenereer die complex is of uit meerdere stukken bestaat. Mijn regeneratie kan tot 10 minuten duren.

Ik denk dat ik een probleem heb met mijn opties, want met een intel i7, 8 GB ram en een quadro fx1800 grafische kaart zou het heel goed en zonder traagheid moeten werken.

Kan iemand mij helpen met de mogelijkheden? Of niet? Heeft hij een oplossing?

Bij voorbaat dank

Heeft u de vraag gesteld aan de technische ondersteuning van Missler?

Dit zijn de coördinaten:

3 rue Hermès, Europarc
31520 Ramonville St Agne

+33 (0)5.61.39.95.95

sup.design@topsolid.com

@+

3 likes

Hallo

Na aan Topsolid te hebben gewerkt, is het een ramp op dit niveau.

Ik heb geen "wonder"-oplossing, maar nooit een 3D ontwerpen terwijl je 2D open is, kan een goed begin zijn.

Dan heb ik het spel niet voor me, maar er is een optie om de onmiddellijke regeneratie van de plannen te voorkomen. Hierdoor kan het een enkele regeneratie hebben wanneer u erom vraagt, en kan deze langdurige regeneratietijd behoorlijk worden verkort.

Succes

1 like

Hallo

Misschien te zien op het TopSolid forum: http://forum.topsolid.fr/

U moet zich registreren om de discussiethreads te raadplegen!

1 like

Hallo

Ik werk al een paar jaar aan Topsolid V6 en ik valideer de eerdere antwoorden die je hebt gehad.

Om het automatisch bijwerken van weergaven te voorkomen, moet u vanuit een 2D-document naar "Extra/

Projectie-opties/-instellingen" en het uitvinken van het vakje "Automatische update van weergaven", dit voorkomt effectief een aanzienlijk tijdverlies wanneer u de 3D wijzigt met de 2D open, u voert de update vervolgens handmatig uit door te beginnen met het opnieuw genereren van de hoofdweergave en de hulpweergaven daarna of eenvoudiger door het commando "Opnieuw genereren" in de "Werkbalk" te gebruiken.

Ik werk zo, het stelt je in staat om je veranderingen in de 2D te visualiseren en te valideren.

Het optiemenu in "Extra" wijzigt namelijk al uw toekomstige 2D, terwijl het menu "Bestand/Eigenschappen" alleen op het betreffende bestand werkt en ook een functie "Automatische update van weergaven" heeft, dus u moet ook controleren.

Kijk misschien eens naar de tolerantie van je 3D.

Groeten en een fijne dag verder.

1 like