Probleem met het openen van een bestand op e-tekeningen

Hallo

Ik heb een klein probleem met de software edrawings 2020. Een kleine uitleg: ik ontwerp de onderdelen op SW 2020 en vervolgens worden deze onderdelen teruggenomen om door onze werkplaats te worden bewerkt. Om ervoor te zorgen dat ze mijn onderdelen in 3D-formaat kunnen bekijken, heb ik edrawings 2020 VIEWER op hun pc geïnstalleerd. En vandaag merkten we een probleem op. De opening van een stuk op edrawings is niet up-to-date (zie de afbeeldingen). Deze foutmelding verschijnt: Het weergegeven bestand is verouderd.

De geometrie van dit deel hangt af van een ander deel, daarom heb ik de parameters van de externe referenties onderzocht, maar zonder succes...

Heb je dit probleem ooit gehad?

Welke oplossing?

Bij voorbaat dank

piece.pdf

Ja, het voorbeeld in edrawing is grafisch. Dat wil zeggen dat de 3D-preview wordt gemaakt op het moment dat het onderdeel wordt opgenomen.

Het probleem is dat wanneer u uw wijzigingen maakt op basis van een assemblage, de grafische gegevens alleen in de assemblage worden gegenereerd en niet in de ruimte, vandaar de boodschap.

En we hadden de hotline gevraagd, de enige oplossing is om het onderdeel te openen en opnieuw op te slaan om het voorbeeld in edrawing bij te werken.

3 likes

Hartelijk dank voor uw antwoord!  @sbadenis