Aan de andere kant, als de schaal van uw weergave die van het blad = probleem niet respecteert (wat het geval kan zijn bij uw nieuwe export-> te controleren)
Open een van de tekeningen, klik op de aanzichten en kijk naar links of de schaal van de aanzicht op staat: Als dat zo is, kijk dan in de Batchconverter-opties (er zijn er uiteindelijk enkele, in tegenstelling tot mijn 1e post!):
Wees voorzichtig, het DXF-formaat bevat geen eenheden, alleen waarden! Een segment van lengte 2 kan worden geïnterpreteerd als 2 mm, 2m, 2 inch... Het hangt veel meer af van de software die de DXF opent dan van degene die hem heeft gemaakt!
Als ik jou was, zou ik meer naar Draftsight kijken dan naar BatchConverter. Standaardeenheid bij geopende... Ik weet het niet, vaag gebruikt enkele jaren geleden...
Aan de andere kant heb ik BatchConverter veel gebruikt en heb ik dit probleem nog nooit gehad.
Het is hetzelfde menu, maar dan van BatchConverter. Je volgt dan de ingelijste vensters in volgorde (dit kan iets veranderen). Wat is de verhouding op schaal 1/1000? (m/mm conversie) of een andere schaal?
Voor mij houdt Drafsight geen rekening met de schaal, omdat je in het model altijd op een schaal van 1:1 moet tekenen. Edit: om te zien of het afkomstig is van het document kun je het ook exporteren in stap, opnieuw importeren en vervolgens exporteren in dxf als de schaal goed is, komt het waarschijnlijk uit je model, anders komt het uit de conversie.