Allereerst wil ik erop wijzen dat ik een zeer bescheiden CAD-kennis heb...
Ik wil graag een assemblage schalen, dus ik heb het als onderdeel opgeslagen, maar zoals dit scherm laat zien, moet ik alle gezichten van mijn assemblage selecteren, dus het is erg lang.... http://image.noelshack.com/fichiers/2016/15/1460643520-sw.png
Bovendien lijkt het erop dat het "de montage volledig vervormt"
Nog een "probleem"
Ik moest een simulatie doen op deze assemblage.
Het project is als volgt, om een camerabevestiging te ontwerpen en te vervaardigen en deze vervolgens aan een tokkelbaan / staalkabel te hangen
Het touw gaat dus tussen de twee katrollen aan de bovenkant, de 3e zorgt ervoor dat je meer of minder spanning op de kabel kunt hebben dankzij het sleufgat
De studie-assemblage bestaat alleen uit de assen waarop het volledige gewicht van de assemblage zal rusten (15N) en de plaat waarop al het gedoe zal worden bevestigd http://image.noelshack.com/fichiers/2016/15/1460644790-sw4.png
Wat moet er volgens u worden genomen bij vaste geometrie en externe belastingen? (krachten)
Ik vermoed dat het niet 1,5 kg is die aluminium assen zal doen falen, maar ik ben genoodzaakt deze studie te doen.
Ik hoop dat ik me verstaanbaar heb gemaakt, bij voorbaat dank aan degenen die wat tijd voor me zullen nemen.
als u alle gezichten op schaal wilt selecteren, drukt u eenmaal in de functie op CTRL+A en wordt alles voor u geselecteerd. Het is niet nodig om naast elkaar te klikken. Vervolgens moet u in het vervolgkeuzemenu uw schaal selecteren rond het "zwaartepunt", "oorsprong", "of een coördinatensysteem". Doe tests op basis van wat u zoekt.
Als je je assemblage als onderdeel hebt opgeslagen, krijg je alleen oppervlakken en geen volume. Het is dus onmogelijk om een simulatiestudie te doen.
Dan moet je weten wat je gaat maat, het bord? De assen van de kiezels? Het touw? Het geheel?
Hallo Ik heb een project om een elektrische tokkelbaan te maken als eindejaarsproject voor de middelbare school. Zou het mogelijk zijn om mij het SW-bestand te sturen om op een goede basis te kunnen beginnen als je het niet erg vindt Hartelijk dank Fijne dag
Als je wilt, heb ik een compleet elektrisch zipline-project met mechanische studie, kostenstudie, milieu-impactstudie, alles in SW-formaat + wereldrapport, het enige wat je hoeft te doen is mijn naam veranderen in de jouwe... En als je ook wilt dat ik ook je toekomstige wiskunde huiswerk heb en ik kan je ook mijn hele salaris laten overmaken, heb je interesse? Voor het geval dat, dit is natuurlijk ironisch en bedankt voor het niet opgraven van oude berichten, vooral als het gewoon een verzoek is om het werk voor je te doen. Elk jaar worden ik meer en meer getapet door de meer en meer gewaagde verzoeken van sommige studenten, maar bravo, daar moest ik echt aan beginnen.
Aan de andere kant, als je ooit je werk naar hen post en advies hebt, in die zin is het forum voor jou, verwar het delen niet met een onderaannemingsopdracht, dank je. Fijne dag ook.