Probleemeditie familie van SW2017 onderdelen. SP3

Ik opende de kamer en nam vervolgens opnieuw op.

Pak het terug en open   het om het te zien.

Aan de andere kant komt er een vraag bij me op: ====>hoe kan ik 2017 openen met een 2016???

Moge de kracht met je zijn.

was-grille_obiwan.sldprt
1 like

Het stuk moest worden gemaakt op de versie van 2016 en was niet geregistreerd onder de versie van 2017 

3 likes

inderdaad  @ Yves.T  het is een  uitleg.

Moge de kracht met je zijn.

Ah, dus misschien door het nummer in 2017 op te nemen en de links opnieuw te maken, zou het de update kunnen ontgrendelen.

Hoi allemaal

het stuk is inderdaad gemaakt in SW2016, maar ik heb het opgenomen in SW2017 en dezelfde problemen.

Aan de andere kant werkte het bestand dat door OBI WAN werd verzonden, ik kon de onderdeelfamilie met SW openen...

... totdat ik probeer het Excel-bestand te koppelen aan de share en het bericht bij te voegen.

Verwijder dan de artikelfamilie in de boomstructuur...

wx_problem_famille_piece2.gif

Dit betekent dat ik alle families van onderdelen in "automatische creatie" opnieuw moet doen (~95 delen ☺ !!).

Omdat ik de link met het bestand niet kan maken, zal ik ook het programma moeten testen, kijken of alles zal volgen?!

Trouwens, wanneer ik het programma start, bugs bij het openen van bestanden:

Set Part = swApp.OpenDoc6(ThisWorkbook.Path & "\Wax_Bague meting. SLDPRT", 1, 1, "", longstatus, longwarnings)

Bedankt allemaal voor jullie hulp, ik laat de vraag open in de hoop op een oplossing die zou kunnen voorkomen dat alles opnieuw wordt gecreëerd.

Ik denk dat de kracht vandaag niet meer bij me is!!

1 like

Hallo;

Ik kom aan na de strijd, maar...

Waarom verwijdert u niet gewoon de bestaande tabel en bouwt u een nieuwe opnieuw op basis van de bestaande configuraties.

In het slechtste geval is het nog steeds mogelijk om de gegevens van uw oude Excel-tabel te herstellen en naar de nieuwe te exporteren.

Het is in ieder geval de oplossing die ik vaak gebruik (elke keer als ik Solidworks installeer of de Office-suites update...).

Opmerking: Vergeet allereerst niet om uw onderdeel op te slaan onder de nieuwste versie van Solidworks geïnstalleerd.

Hallo Maclane,

Inderdaad, dit is de oplossing die ik sinds gisteren aan het oefenen ben!

Ik wilde gewoon proberen een snellere oplossing te vinden vanwege de veelheid aan onderdelen die moesten worden beheerd, en bovenal wilde ik de reden voor de coment van deze bug begrijpen?!

Ik zal ook een ticket openen op myCADservices en zal u op de hoogte houden als er andere mogelijke oplossingen zijn.

Dank u allen.

Hoi allemaal

Na navraag bij MyCadServices ontdekten ze dat het probleem kwam van een Excel-instantie die niet altijd sloot.

Dus als iemand het probleem ondervindt, kijk dan in Windows Taakbeheer en stop het Excel-proces dat open is gelaten.

Het was niet veel, maar....! ☺

Nogmaals dank aan iedereen voor de tijd die aan dit probleem is besteed.

3 likes