Hallo. Mijn scanverwijdering van materiaal wordt geblokkeerd door het bericht: De scan kan niet worden voltooid omdat deze door segment #1 gaat....
Hoe weet je wat dit #1 segment is?
Bedankt en een fijne dag verder.
Hallo. Mijn scanverwijdering van materiaal wordt geblokkeerd door het bericht: De scan kan niet worden voltooid omdat deze door segment #1 gaat....
Hoe weet je wat dit #1 segment is?
Bedankt en een fijne dag verder.
Bij gebrek aan een bestand is er op zijn minst een afbeelding gekomen
@+
Hallo
Een bijgevoegd bestand zou helpen bij het begrijpen van uw probleem
CDLT
Ik wil me verdiepen in de vorm voor de vingers. Mijn carrièrepad is dan ook eliptisch. Zie de 3 bijgevoegde foto's.
Dit type onderdeel wordt gedaan + eenvoudig via gladstrijken
je moet een X-profiel aanmaken
en X-geleidingscurven
en dat elk profiel en elke geleidingscurve volledig beperkt is
@+
Hallo
Nou, in eerste instantie dacht ik dat het verwijderen van materiaal niet kon worden gedaan met een gesloten lus (ellips, maar het werkt perfect.
Dus een ellips in baan en een cirkel in de vorm van een ontvoering werken heel goed.
Aan de andere kant, in jouw geval, zijn de grijze lijnen die we boven je ellips zien in dezelfde schets als de ellips? Zo ja, zet ze dan in de bouwlijn.
Anders is er geen reden waarom het niet zou werken.
Welke versie van SW gebruik je? Kunt u ons het bestand sturen zodat we het aan onze kant kunnen proberen?
Vriendelijke groeten
Ik ben onder de 2014 Premium-versie. Ik heb uw voorbeeld zonder succes nagevolgd. Bijgevoegd is mijn bestand.
Welnu, het probleem komt van de vorm van je ellips die te strak is, waardoor hij boven een diameter van 24 mm van je cirkel crasht.
Aan de andere kant zag ik net dat je een "cirkelvormig profiel" materiaalverwijdering kunt doen, waardoor je alleen met de ellips kunt werken, je zult zien bij het vergroten van de diameter, aangekomen op 24 mm, is er een soort bug, maar in dit geval werkt het nog steeds.
Het enige dat overblijft is het aanpassen van de vorm van je ellips / cirkel diam.
Ik zal dat morgen proberen en contact met je opnemen.
Bedankt
het gaat crème, zie bijgevoegde afbeelding
Ik heb helemaal niets aangeraakt
@+
Ik begrijp het echt niet
Ik passeer vanzelf en zonder enige aanpassing
(ook al vind ik de sketch43 sectie te belangrijk)
Neem alleen wat geel is gemarkeerd
We raken niets anders aan
en het werkt heel goed met je bestand en ik herhaal dat ik niets aan je bestand heb aangeraakt
@+
PS:
Sorry. Nog steeds hetzelfde probleem ondanks modificatie
Dit is volstrekt onbegrijpelijk?????
Ik werk zonder problemen
Ik begrijp niet waarom het met hetzelfde bestand zonder thuis iets te veranderen werkt en niet bij die van jou
Je moet ergens een fout hebben gemaakt
Maakt een screenshot Met de functie voor het verwijderen van scanmateriaal zonder op de groene v met de afbeelding en opties te klikken
Hallo
Hetzelfde voor mij, zonder iets aan te raken werkt het niet.
Om het te laten slagen, moet ik de breedte van de ellips van de schets minimaal 37 tot 45 mm of de diameter van de schets maximaal 43 tot 20 mm stellen .
Vriendelijke groeten