Probleem van materiaalverwijdering door scannen

Na verschillende pogingen wordt de vorm gemaakt, maar helemaal niet door de ellips te volgen...

Ik heb verschillende kansen geprobeerd. Uiteindelijk gaf ik het op en deed ik een eenvoudige verwijdering van materiaal en oefende ik vrije tijd om te verzachten. Het is niet precies wat ik wilde, maar meer dan 8 uur strijd, het is goed...

Heel erg bedankt aan iedereen. Ik kom zeker heel snel bij je terug, want omdat ik jaren geleden ben gestopt met het beoefenen van Solidworks, begin ik als het ware helemaal opnieuw.

Fijn weekend

Dit is wat ik kreeg:

De vakanties zijn niet echt zoals ik had gewild, maar het is niet te lelijk.

image5.jpg

@d.Roger  begrijp niet waarom het voor mij werkt en niet voor jou

Ik plaats het stuk

@viking

Ik heb je, lijkt het te zeggen, zonder enige optie

bijgevoegd premium SW 2017-bestand voor degenen die het kunnen openen

@+

handleversion2viking.sldprt

Parasolid-bestand voor INF A 2017-versie

@+

handleversion2viking-parasolid.x_t

Hallo @gt22,

Het is grappig als ik je onderdeel laad, het werkt, je functie wordt goed in aanmerking genomen en berekend als ik het bewerk, maar ik kom dit tegen:

terwijl als ik je functie verwijder om hem opnieuw te maken, deze niet werkt en ik dit tegenkom:

Ik ben op SW 2019, zou er een wijziging zijn geweest in deze functie die de berekening in dit specifieke geval zou voorkomen?

Vriendelijke groeten

1 like

In profiel en traject heb ik geen:

Schets Profiel

Cirkelvormig profiel

Volume Lichaamsprofiel

Maar ik denk niet dat dat het probleem is.

Waarmee open je parasolid-bestanden?

Hallo @d.Roger 

Ja, het is mogelijk dat de functies niet op dezelfde manier werken op verschillende versies

Dit verhaal is volledig waanvoorstellingen

nog een wolf uit opgegraven op SW

We hebben nu X versie nodig om correct te kunnen modelleren ;-)  ;-) ;-)

Dus daarom begreep ik niet waarom: ............................. Het werkte niet met jou

Toch nieuwsgierig geworden?

@+ ;-)

bij gt22, mogelijk probleem met betrekking tot de SW-versie, maar misschien ook met de rekencapaciteit van de pc, ik zit op een laptop, ik zou af en toe op een werkstation testen ...

bij viking opent parasolid files met SW...

1 like

@ D.Roger 

OK om me te zien te draagbaar, maar werkstation

@+ ;-)

Nog niet getest op een werkstation met SW2019 maar aan de andere kant wel test uitgevoerd op een laptop met SW2017 en daar werkt het de eerste keer, het is inderdaad heel gek dit verhaal... misschien een goed verborgen parameter... wordt vervolgd...

2 likes

@ D.Roger

erg blij om te zien dat je kon zien dat het goed werkte op SW 2017

Bedankt voor je onderzoek en je test

@+

2 likes

Hallo

Test gedaan op een werkstation in SW2019 en het werkt niet!!

ofwel een goed verborgen parameter of een goed delirium :=)

Vriendelijke groeten

1 like