Ik heb een klein probleempje met een RWZI; Het is ontworpen met botsingen in de plooien. Als ik het importeer, zijn er fouten als gevolg van botsingen, maar als ik materiaal wil verwijderen om botsingen te verwijderen, werkt het niet en als ik converteer naar plaatwerk is het hetzelfde, het werkt niet. Misschien iets heel simpels waar ik nog niet aan gedacht heb! Door met ons hoofd in het stuur te zitten zien we de simpele dingen niet meer....
De enige oplossing die ik zie om deze problemen te verhelpen, is om het oppervlak te gebruiken om de oppervlakken met een paar tienden te verschuiven. Maar ik denk dat het doornemen van deze manier meer tijd zou kosten dan het hele stuk opnieuw te doen.
Ik begrijp het, het was moeilijk voor mij om te kiezen omdat ik het onderdeel nog steeds opnieuw moest ontwerpen omdat het tijdens je conversie de dikte heeft die is gesprongen en een vouw (van 2 mm naar 1 mm) en als ik de dikte verander om terug te gaan naar 2 mm, ontvouwt het onderdeel zich niet meer. Gezien het feit dat mgauroy had gezegd dat het gemakkelijker was om het deel in de 1e opnieuw te doen, neigde mijn keuze naar zijn antwoord.