Probleem van materiaalafname voor conversie naar plaatwerk

Hallo collega's,

Ik heb een klein probleempje met een RWZI; Het is ontworpen met botsingen in de plooien. Als ik het importeer, zijn er fouten als gevolg van botsingen, maar als ik materiaal wil verwijderen om botsingen te verwijderen, werkt het niet en als ik converteer naar plaatwerk is het hetzelfde, het werkt niet. Misschien iets heel simpels waar ik nog niet aan gedacht heb! Door met ons hoofd in het stuur te zitten zien we de simpele dingen niet meer....  

Bij voorbaat dank

door.stp
1 like

Hallo AC Cobra,

De enige oplossing die ik zie om deze problemen te verhelpen, is om het oppervlak te gebruiken om de oppervlakken met een paar tienden te verschuiven. Maar ik denk dat het doornemen van deze manier meer tijd zou kosten dan het hele stuk opnieuw te doen.

M.

1 like

Hallo, ik kan het onderdeel niet downloaden.

Maar ik zou zeggen dicht het gat op de trede, zet het om in plaatwerk en doe je gat opnieuw.

Moge de kracht met je zijn.

1 like

Hallo Obi wan,

Om het stuk te downloaden, hoeft u er alleen maar met de rechtermuisknop op te klikken en het doel op te slaan als. Zo simpel is het niet.

Hoi @ AC cobra

U moet uw kamer isoleren en gedeeltelijk opslaan

Materiaal verwijderen onder een hoek waar het kruipt

En hier is jouw stuk

Er moet een stuk ontbreken op het bovenste deel van de kamer , wil hij het niet nemen?

Pijn in de kont

@+ ;-)

2 likes

Hoi gt22,

Ik zal dit testen en jullie op de hoogte houden.

1 like

GT22

Dat is wat ik doe en vroeger deed, maar als ik materiaal wil verwijderen; Ik heb een foutmelding. Zie PJ

erreur_enlevement_de_matiere.jpg
1 like

Nou, ik heb verschillende opties bekeken en getest

maar ik heb nog steeds dit gezicht dat defect is

daarom mis ik een stukje op de uitgeklapte

en onmogelijk om te snijden, materiaal te verwijderen, enz...

op alle mogelijke manieren dat hij dat niet wil

Zelfs met een vlakke ondergrond werkt het niet

Ik heb meer tijd geprobeerd om dit onderdeel te repareren dan bij het opnieuw doen van een

Het is dus aan jou om te weten wat je wilt doen

@+ ;-)

2 likes

Ja zie ik weet het vorige bericht

Hij wil niets weten van dit deel

en toch, geloof me, ik heb alle mogelijke en denkbare opties geprobeerd

Zoals je kunt zien, ben ik erin geslaagd om dit te ontvouwen, maar ik mis dit rendement

Je hoeft dit gemis alleen maar te verlengen

@+

1 like

Zou je me het stuk kunnen geven dat je hebt aangepast en dat zich ontvouwt, zodat ik er naar kan kijken?

hier is het SW 2017 deel 

@+

ac.cobra_.por2cactest.sldprt
2 likes

Bedankt, ik kijk hier maandagochtend naar omdat ik alleen toegang heb tot 2016 thuis en 2020 tot de schaal. Bedankt voor alles.

1 like

@ Ac cobra hallo ;-)

Begrijp het beste antwoord niet

Na alle opties te hebben getest en erin geslaagd zijn om dit uit te voeren, ontvouwt 

Zie mijn eerdere antwoorden!!!!

Een uitleg zou welkom zijn

Bij voorbaat dank

@+ ;-)

1 like

Hoi gt22,

Ik begrijp het, het was moeilijk voor mij om te kiezen omdat ik het onderdeel nog steeds opnieuw moest ontwerpen omdat het tijdens je conversie de dikte heeft die is gesprongen en een vouw (van 2 mm naar 1 mm) en als ik de dikte verander om terug te gaan naar 2 mm, ontvouwt het onderdeel zich niet meer. Gezien het feit dat mgauroy had gezegd dat het gemakkelijker was om het deel in de 1e opnieuw te doen, neigde mijn keuze naar zijn antwoord.

Vriendelijke groeten Ac cobra

1 like