Ik wilde een assembly isoleren om aan een nieuwe versie te werken. Dus ik wilde het opslaan met de optie "alle referentiecomponenten opnemen" en een voorvoegsel toevoegen. Maar ik kom het onderstaande dialoogvenster tegen.
Ik heb verschillende namen geprobeerd, maar ik begrijp niet wat "niet gevonden, vergrendeld of incompatibel type" zou betekenen dat je weet dat alle componenten die voor de huidige assembly worden gebruikt, zich in dezelfde bronmap bevinden.
@Coyote Als ik de take-away samenstelling gebruik, zal de assemblage via de componenten van de eerste gaan en niet via de geïmporteerde componenten... Dus het is nutteloos in dit geval.
@ac cobra 427 heb ik verschillende tests gedaan door het voorvoegsel te veranderen, alleen letters, alleen cijfers, geen symbool enz ... Hetzelfde geldt voor de naam van de blend.
Ik ontdek deze mogelijkheid om een asm te registreren. Uiteindelijk is het bijna hetzelfde als het maken van een afhaalcompositie (de schermen zijn hetzelfde als je "geavanceerde opties" doet).
Heb jij de laatste SP?
U kunt een voorvoegsel toevoegen door een compositie voor thuisgebruik te maken, zodat u geen versies hoeft te mixen.