Ik heb onlangs geleerd dat Edrawing Pro zijn bestanden in HTML-formaat kan opslaan om ze in een webbrowser te bekijken.
Het is cool, als het maar werkte... Elke keer als ik het probeer krijg ik een foutmelding (zie screenshot).
Ik doe: File->Opslaan als> ik selecteer HTML en poef, fout. Ik zocht door de opties, maar vond niets.
Ik heb ook het HTM-formaat geprobeerd, het is een ramp. Onmogelijk om het te openen, bericht dat zegt dat je IE10 of hoger nodig hebt, getest met Edge, Firefox, IE11: nada.
Als iemand de oplossing heeft, ben ik er helemaal voor.
P.S: ik probeer het bestand op mijn bureaublad te schrijven en ik ben een beheerder.
Ik gebruik Edrawing 2021 sp2 en dit zijn Edrawing-bestanden die ik in HTML probeer door te geven.
@d.roger, ik had er niet aan gedacht om het met SW-bestanden te proberen, ik deed het gewoon en ... het werkt niet! Ik heb dezelfde boodschap...
@Rpicard, ik ken de 3D PDF, maar vind het een beetje praktisch voor overleg en je kunt het niet terzijde leggen.
Het HTML-formaat is ideaal voor onze behoeften: weergave van documenten in de werkplaats zonder dat er specifieke software op elk werkstation hoeft te worden geïnstalleerd (minder onderhoud) en de mogelijkheid om metingen uit te voeren als de operator twijfelt.
Ik heb de export ook getest als een uitvoerbaar bestand, maar ons antivirusprogramma maakt de grap niet... Hij weet het niet en blokkeert alles.