Ik heb net mijn pc veranderd om solidworks 2013 te kunnen installeren, het besturingssysteem is dus zeven.
Maar om redenen van te veel Excel-licenties, kozen ze ervoor om me Excel Starter 2010 te geven
Maar de problemen doen zich voor omdat mijn klaptafels en alle Excel-bestanden niet meer werken (blijkbaar compatibiliteitsprobleem tussen Starter2010 en solid)
Ben je dit probleem ooit tegengekomen?
Is het mogelijk om terug te keren naar de normale werking met Open Office of anders?
Ik heb mijn PC met SW niet bij me geïnstalleerd, maar ik heb ook geen Excel en ik gebruik klaptafels!!
Als ik het me goed herinner, moet je een tabel in Excel-vorm hebben, zelfs zonder Excel, zodat deze kan worden geopend, want inderdaad, het herkent Open Office niet.
Ik had Excel-tabellen hersteld, die ik heb gewijzigd met Open Office, maar ze in Excel-formaat heb opgeslagen.
Dus probeer wat te krijgen, zet het op de juiste plaats en het zou moeten werken.
Maar als ik het me goed herinner, is het niet iets wat je elke dag doet.
U hoeft geen Excel te hebben om een buigtabel te gebruiken. Gewoonweg (en logischerwijs zou ik zeggen), zal het niet mogelijk zijn om deze tabel te wijzigen...
Zoals Gilles al zei, er is een oplossing, maar het is rond het probleem
De makkelijkste manier is om een "normale" excel licentie te hebben
Als dit niet mogelijk is, breng dan de wijzigingen aan met een andere editor zonder via solidworks te gaan en sla op in xls-formaat
Voor alle applicaties waarbij je genoodzaakt bent om via solidworks te gaan om je bestand te bewerken of aan te maken, moet je excel hebben. (bijv. kamerconfiguraties waarbij het bestand in de ruimte is gekoppeld)
Dit werkt alleen als het Excel-bestand extern is aan SolidWorks en al is aangemaakt.